Holmez Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Kan dere gi meg tilbakemeldinger på dette fotografier? har hatt mitt Nikon D50 i snart 1 år, og har i d siste begynt å ta litt landskapsbilder. Har nå fått meg sirkulært polarisering, og har testet det på bildet nedenfor. ps: kan vell trygt si at jeg fortsatt er nybegynner så akkurat at jeg la posten under feil kategori, men vet ikke hvordan jeg får flyttet den. Endret 16. april 2007 av Holmez Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Litt lite kontraster synes jeg. Dessuten kunne bildet godt vært litt større så man ser det litt bedre Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Litt lite kontraster synes jeg. Dessuten kunne bildet godt vært litt større så man ser det litt bedre 8395522[/snapback] skal få lagt ut større versjon av bildet når jeg kommet hjem fra jobb. Jeg tok bilder med landsskapsmouds på kameraet. har ikke begynt å bruke manuelle innstillinger ennå. Hva bør jeg gjøre for å få bedre kontraster? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Hva bør jeg gjøre for å få bedre kontraster? 8395531[/snapback] Etterbehandling i et program som Photoshop. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Hva bør jeg gjøre for å få bedre kontraster? 8395531[/snapback] Etterbehandling i et program som Photoshop. 8395586[/snapback] ah, var vell igrunn noe sånt jeg tenkte meg det måtte være. Men det blir vell å "jukse"... men det fleste bilder blir vell etterbehandlet på en eller annen måte uansett Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Hva bør jeg gjøre for å få bedre kontraster? 8395531[/snapback] Etterbehandling i et program som Photoshop. 8395586[/snapback] ah, var vell igrunn noe sånt jeg tenkte meg det måtte være. Men det blir vell å "jukse"... men det fleste bilder blir vell etterbehandlet på en eller annen måte uansett 8395602[/snapback] Farger, kontrast og lys er det lov å endre på i ettertid. Uansett så synes jeg det var lite fargekontrast i motivet. lysebrun mot lyseblå... Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 var vell kansje litt lite kontrast. Jeg får velge meg ett fjell med litt mer vegetasjon neste gang Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Synes for min del at det var vel mye himmel Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 16. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Synes for min del at det var vel mye himmel 8395991[/snapback] vart det bedre nå? fikk fikset litt på kontrasten også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå