Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store tråden om legning!


Anbefalte innlegg

Pridenparaden forsterker folks syn på homofile som skruller. Og det er vel ikke ønskelig?

8921108[/snapback]

Jeg syntes det er ganske fint å se på faktisk. At folk greier å være seg selv 100%, til tross for trangsynte idioter som bare syntes de er fysjogfy.

8921206[/snapback]

 

Jeg har verken sett eller deltatt i paraden, lurte litt på om jeg skulle dra i år.. men været ser ut til å være imot meg. Tidligere år har jeg vel ikke tenkt noe spesielt på det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, kanskje ikke bare... Men de er i flertall. Desverre. Sånne homofile gjør så mye ut av seg.

8921162[/snapback]

 

Nja, jo.. egentlig ikke.

 

De fleste jeg har blitt kjent med der inne, har vist seg å være veldig snille folk, som ikke nødvendigvis er feminine. De feminine jeg kjenner der inne, eller.. Stereotypene.. gjør ikke mye ut av seg.

 

Kommer vel litt ann på hvem du har snakket med og slikt.

 

Jeg forstår det slik at du har en bruker der? (I et annet navn)

8921201[/snapback]

 

Ja, i flere år har jeg hatt en bruker der. Så jeg kan ihvertfall uttale meg om mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Jeg har verken sett eller deltatt i paraden, lurte litt på om jeg skulle dra i år.. men været ser ut til å være imot meg. Tidligere år har jeg vel ikke tenkt noe spesielt på det..

8921227[/snapback]

Vi er flere som skal se på i år ^^ Kommer du nedover kan vi hooke opp.

8921235[/snapback]

 

Hvem skal se på? Nedover? Blir vel mer oppover.. bor i Sandefjord :)

 

 

---

 

WederKrass, jada, var ikke noe personlig over det hele, bare ikke sett "WederKrass" der før.

Lenke til kommentar

Paraden er en av mange ting som gjør at homser vil fortsette å være en uglesett minoritet, sammen med homsepatruljen. "We're here, we're queer, get used to it" er like effektivt for å skape aksept blant homofile som bloods vs crips-krigen i LA hjelper svarte å bli akseptert som et fredelig folk. Bevegelsen har godt av å distansere seg.

Lenke til kommentar
Jeg syntes det er ganske fint å se på faktisk. At folk greier å være seg selv 100%, til tross for trangsynte idioter som bare syntes de er fysjogfy.

8921206[/snapback]

Jeg nekter å tru at å stille opp i bare trusa og danse er å være seg selv for noen.

Og hvorfor har de et så stort behov for å markere legningen sin? (om det ikke er det gaypride handler om så er de ikke flinke til å få frem meningen med maset) Trodde det var noe for usikre skolegutter jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Gaysir er vel helt OK egentlig.

Det er utrolig mange pervoer der, og skruller, MEN på en annen side så er utrolig mange flotte folk der.

 

Flere homofile/skeive har jo opplevd mye motgang i livet, de har hatt/har sine nedturer.

Men det bygger egentlig bare karakter og gjør som regel folk reflekterte og...gir personlighet på en måte.

 

Thumbs up for Gaysir, selv om Gaysir til tider er "hatbart".

 

*Dårlige debatter

*Forum-troll som bare svarer sarkastisk, ekle, eller bare prøver og være morsomme ;_;

*Manglende moderering til tider

 

Paraden har jeg lyst og se, men vet ikke om jeg...tør.

Jeg er bare så alene, kjenner ingen andre og det er et lite stykke og reise.

Men for all del, kunne vært godt for meg.

Kanskje traff jeg noen?

 

Lyst og dra inn en annen dag også, bare for og...se.

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tru at å stille opp i bare trusa og danse er å være seg selv for noen.

Og hvorfor har de et så stort behov for å markere legningen sin? (om det ikke er det gaypride handler om så er de ikke flinke til å få frem meningen med maset) Trodde det var noe for usikre skolegutter jeg.

8921769[/snapback]

Hva er forskjellen på at to gutter står og danser sammen lettkledd, enn å se gutt og jente gnukke seg inntil hverandre på en reklameplakat fra oslo city?

Jeg bryr meg like lite om begge deler, men nå er jeg oppvokst i et miljø med ganske åpent sinn.

At sånt skjer én gang i året syntes jeg heller ikke er noe å reagere så sterk på heller. Det er jo dagen for å markere gaypride, så at de overdriver hjelper jo bare til med å forsterke budskapet?

Lenke til kommentar
Jeg nekter å tru at å stille opp i bare trusa og danse er å være seg selv for noen.

Og hvorfor har de et så stort behov for å markere legningen sin? (om det ikke er det gaypride handler om så er de ikke flinke til å få frem meningen med maset) Trodde det var noe for usikre skolegutter jeg.

8921769[/snapback]

Hva er forskjellen på at to gutter står og danser sammen lettkledd, enn å se gutt og jente gnukke seg inntil hverandre på en reklameplakat fra oslo city?

Jeg bryr meg like lite om begge deler, men nå er jeg oppvokst i et miljø med ganske åpent sinn.

At sånt skjer én gang i året syntes jeg heller ikke er noe å reagere så sterk på heller. Det er jo dagen for å markere gaypride, så at de overdriver hjelper jo bare til med å forsterke budskapet?

8930512[/snapback]

Forskjellen er at jeg ikke har kommentert reklameplakater, hverken her eller i andre deler av forumet.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å se homofile folk løpe rundt omkring, om jeg så poenget.

Kan du ikke fortelle meg hva budskapet er?

Lenke til kommentar
We're queer and we're here to stay! Deal with it.

8933057[/snapback]

Jeg driter langt i om dere er homofile men, om dere skal ha en parade og ikke klarer å gi meg en god grunn til det så er dere TEITE TENK.

 

Edit:

Jaha, Deceiver forklarte på msn.

Vel, jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke ser poenget. Om dere vil at folk som er så konservative at de enda ikke har godtatt homofili skal godta dere så er ikke gaypride paraden et godt våpen, jeg tror det virker mot sin hensikt tbh.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...