Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store tråden om legning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var bare et eksempel til det med at to likekjønnede kysset og holdt hender.

8895355[/snapback]

Det er viktigere å påpeke feil istedet for å se sammenhengen vettu.

 

Hadde jeg sett 2 jenter kysse, så hadde jeg nok vært grei med det. Men det finnes begrensninger når det gjeler kyssing også. Man spiser ikke opp hverandre, der andre kan se på. Et lite kyss burde kunne blitt godtatt, men klining i offentlig, neitakk.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Kyss med tunga en gang i blandt synes jeg er deilig. Men ikke sånn halvtime med kjeften 90% åpen. Men bare sånn lite, er fint. Det trenger ikke vises om du gjør det public eller.

 

Nå ser jeg for meg at homofile ikke kliner. Det gjør vel også det, bare ser for meg de har veldig anderledes forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Kyss med tunga en gang i blandt synes jeg er deilig. Men ikke sånn halvtime med kjeften 90% åpen. Men bare sånn lite, er fint. Det trenger ikke vises om du gjør det public eller.

 

Nå ser jeg for meg at homofile ikke kliner. Det gjør vel også det, bare ser for meg de har veldig anderledes forhold til hverandre.

8895430[/snapback]

 

Det er ikke noe anderledes å kline/rote med en gutt som det er med en jente, ikke fra mitt perspektiv iallefall.

 

Eller, det er dette med ansiktshår og slikt, men det er stort sett det eneste syntes nå jeg.

Lenke til kommentar
Det var, som sagt, smånussing :)

8895503[/snapback]

Antatt alder på personen? Det var jo ikke like vanlig for 20 år siden.

 

DemoniZer, jeg klarer ikke å sette meg inn i situasjon. Jeg kommer opp med spørsmål som.

 

Når vet du at du liker det samme kjønn?

Hvordan vet du at det varer?

Hva er det som er så bedre med det samme kjønn?

 

Jeg er faktisk helt blind på dette.

Lenke til kommentar
Det var, som sagt, smånussing :)

8895503[/snapback]

Antatt alder på personen? Det var jo ikke like vanlig for 20 år siden.

8895525[/snapback]

Han var vel mellom 30 og 40 et sted..

Når vet du at du liker det samme kjønn?

Hvordan vet du at det varer?

Hva er det som er så bedre med det samme kjønn?

8895525[/snapback]

 

Hvordan veit du at du liker motsatt kjønn? ;)

Hvordan veit du at det kommer til å vare?

Og hva er så mye bedre med motsatt kjønn?

Lenke til kommentar
Hvordan veit du at du liker motsatt kjønn? ;)

Hvordan veit du at det kommer til å vare?

Og hva er så mye bedre med motsatt kjønn?

8895560[/snapback]

Du forvirrer meg, hehe.

 

Ja, det er vel naturlig for noen. Men for meg, er det som sagt utenfor grensen av forståelse.

Lenke til kommentar
Det var, som sagt, smånussing :)

8895503[/snapback]

Antatt alder på personen? Det var jo ikke like vanlig for 20 år siden.

 

DemoniZer, jeg klarer ikke å sette meg inn i situasjon. Jeg kommer opp med spørsmål som.

 

Når vet du at du liker det samme kjønn?

Hvordan vet du at det varer?

Hva er det som er så bedre med det samme kjønn?

 

Jeg er faktisk helt blind på dette.

8895525[/snapback]

 

Vel, jeg kan ikke snakke utifra andre.

 

Men jeg selv fikk følelser for bestevennen min i en alder av 9, ikke at det er så lett å skille slike følelser fra andre følelser. Da det ikke var så utbredt "når jeg var ung", og det er også svært få unge som vet noe om dette.

 

Jeg kunne ikke vite at det varte, jeg håpet faktisk på at det ville gå over. Jeg ville være "som alle andre"..

 

Det er vel ikke noe som er bedre med det samme kjønn vs det motsatte kjønn, du vokser opp og lærer å like det/de du forelsker deg i.

 

Jeg tenner seksuelt på mannlige kjønnsorgan, en fin mage og et søtt ansikt. Jeg har hatt seksuell omgang med jente®, men dette ligger ikke noe for meg. Jeg syntes den mannlige kroppen er penere å se på.

Lenke til kommentar
Tingen er vel at han sannsynligvis ikke hadde reagert om det hadde vært et hetrofilt par som hadde sitti med armen rundt hverandre og smånussa.

8895138[/snapback]

Skjønner jo det jeg og, men å kalle det privatliv blir jo direkte feil når man er i full offentlighet.

Jeg skrev "privatliv".

 

Det jeg mener med det er at andre skal bry seg om hva folk gjør hele tiden. Som om jeg skulle gått bort til en som røyket mens jeg spiste og be han kaste røyken, bare fordi jeg ikke likte.. lukten eller noe mens jeg spiste.

8895140[/snapback]

Det er da virkelig ikke noe galt i å si ifra om sånt.

 

Men, jeg er enig i at om han ikke reagerer på hetrofile par kan han bare holde kjeft når det er snakk om homofile.

Lenke til kommentar
gaysir er stedet. Synd det er å mange som tror man er med på alt mulig sex-relatert der bare. :ermm:

8921040[/snapback]

 

Det er sant.. veldig sant..

 

Gaysir?! Finnes jo bare stereotypiske homofile der, og diskusjonene er så utrolig tåpelige! Og så støtter de den jævla prideparaden!

8921069[/snapback]

 

Det finnes absolutt ikke bare stereotypiske homofile der. Jeg har mine 2nde bruker der nå, og jeg har lang fartstid på det stedet.. ca 4 år nå.

Lenke til kommentar
Nei, kanskje ikke bare... Men de er i flertall. Desverre. Sånne homofile gjør så mye ut av seg.

8921162[/snapback]

 

Nja, jo.. egentlig ikke.

 

De fleste jeg har blitt kjent med der inne, har vist seg å være veldig snille folk, som ikke nødvendigvis er feminine. De feminine jeg kjenner der inne, eller.. Stereotypene.. gjør ikke mye ut av seg.

 

Kommer vel litt ann på hvem du har snakket med og slikt.

 

Jeg forstår det slik at du har en bruker der? (I et annet navn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...