Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store tråden om legning!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting her, hva betyr metroseksuell/metrofil? Hva er det?

8889117[/snapback]

Det har ingenting med legning å gjøre, det er bare et ord om en person som tar sol, bryr seg (mye) om utseendet, tar manikyr, osv. Det brukes om en heterofil person som oppfører seg slik det er oppfattet at homofile gjør.

Lenke til kommentar
Jeg er 100% i mot at homofile skall få adoptere. Men så er jeg også veldig imot homofile.

Homfofili er så unaturlig som det går ann bli. Det nytter ikke å komme med mange dumme unskyldinger for det.

+ og + = feil

- og -  = feil

+ og -  = Rett!

 

Enkelt og greit. Noen som kommer til å prøve seg med den at noen dyr er jo homofile! Derfor må jo det self være natrulig...  ja og hva så? Er noen homofile blandt dyr ja! Er også mange pedofile, nekrofile, incest osv blandt dyr..

 

hvorfor?De handel så og si berre på instinkt, hunder hoppey på alt det er, enten det er en fot, stein eller ei tispe.

 

Homofili er feil! enkelt og hreit. Slik har det alltid vært. og vil forhåpentlig vist fortsatt være!

8882015[/snapback]

Her kommer du inn i tråden med slående logikk og knuser hele mitt liberale syn på homofile! NEI TIL RUMPESEX.
Lenke til kommentar

Jeg har allerede forklart at det var ment som sarkasme, så de neste som ikke er sikre får det bekreftet relativt fort ved å scrolle ned.

 

Dessuten, om innlegget mitt skal redigeres så gjør jeg det fordi jeg føler at det trengs, ikke fordi du ikke liker sarkasmen min. ( Eventuelt en mod, men det tror jeg egentlig er underforstått.)

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Gjest Guest

Hei! Jeg er ei bifil jente og jeg fant ut at jeg skal si litt om alle forslagene til diskusjonsemner :p

- Trenger du hjelp med å komme "ut av skapet"

Jeg er allerede godt ute av skapet. Kom ut i 8. klasse til noen venner ved at jeg helt tilfeldig sa d på en jentekveld. Ingen som sa noe spesielt på det egentlig.. Noen sa "Mhm, jeg vet" eller bare "Ok". Det er halvannet år siden nå, og no vet 'alle' at jeg er bi. Jeg har ikke hatt noen problemer med det, selv om det virker som om noen synes det at rart. De aller fleste respekterer meg for den jeg er. Det vil si utenom familien.. Men de må godta det en gang de og, om de vil det eller ikke ;p

- Hvordan klarer du deg i samfunnet?

Jeg klarer meg jeg. Ikke så mye å si om det egentlig.

- Foreldre med sønner og døttere som har en annen legning

Foreldrene mine synes det er unødvendig å la folk vite legningen min. Mulig det er det, men for å være ærlig bryr jeg meg ikke så mye.

- Feminin vs Maskulin

Jeg liker feminine jenter, maskuline gutter. Selv er jeg bare helt vanlig. Bikker ikke til spsielt feminin eller maskulin til jente å være.

 

- Usikkerhet

Vært sikkert på min legning så lenge leg har kunne sette ord på det. At jeg liker begge kjønn har jeg visst siden 3-4.-klasse.

 

- Positive erfaringer

Ikke noe spesielt pga legning tror jeg.

 

- Negative erfaringer

Ikke noe annet enn kjærlighetssorg og noen få negative reaksjoner (spsielt fra familie)..

- Adopsjon (For / Mot)

Veldig, veldig FOR. Skjønner ikke hvorfor et par som består at to personer av samme kjønn ikke kan adoptere barn.

- Giftemål (For / Mot)

Er lit usikker på hva jeg selv mener der. Tror jeg er for, men med blandet mening om saken.

- Problemer med selvtillitt

Finnes ikke. Ikke annet enn at jeg er litt forsiktig med jenter siden noen synes det er ubehagelig eller ekkelt siden jeg er bi og enkelte går rundt og er redd jeg forelsker meg i alt og alle.

 

- Religiøse syn

Jeg er kristen selv. Det jeg ikke liker ved enkelte kristne er jo at de er mot altmulig, og at de tror alt som står i Bibelen skal følges. Men "Alle barn skal somme til meg" sa Jesus, hetro eller homo nevnes ikke :p

 

- "Bli satt i bås"

Nja.. Tror ikke jeg blitt satt i bås pga legning, men jeg vet noen blir det. Det er unødvendig. Enkelte kan være utrolig fordomsfulle også.

Lenke til kommentar

Det var et innlegg på kanal24 i dag, husker ikke helt tidspunktet. Tipper rundt 18:00-tiden.

 

Det omhandlet en kristen predikant som prøvde å "omvende" seg selv. Han er da altså homofil. Han fant ut at han ikke klarte det etter ganske mange år på bibelskole, 1 kone og 3 barn.

 

Nå driver han en erotisk butikk. Noen som vet hvor jeg kan finne dette intervjuet?

Lenke til kommentar
- Negative erfaringer

Ikke noe annet enn kjærlighetssorg og noen få negative reaksjoner (spsielt fra familie)..

8893369[/snapback]

Kjærlighetssorg får man vel en eller anna gang, uansett hvilken legning en tilhører. :)

 

Husker det var en mann som kom bort og kjefta på meg og ei jente på t-banen en gang. Han kunne ikke skjønne at vi skulle få sitte i all offentlighet og kysse og holde hender :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Husker det var en mann som kom bort og kjefta på meg og ei jente på t-banen en gang. Han kunne ikke skjønne at vi skulle få sitte i all offentlighet og kysse og holde hender :roll:

8893604[/snapback]

 

Alle må få lov til å holde hender og kysse offentlig. Det er nesten ingen som reagerer negativt på at hetro par gjør det, da er det bare søtt, men med homofile/lesbiske par synes en del folk at det er ekkelt og provoserende.

Lenke til kommentar
bazukh, jeg syntes det er fint gjort av deg.

Veldig mange blir skremt av slike ting, både at de opplever det selv og at de hører om det.

 

Veldig mange som er sjenerte og ikke tør å gjøre dette.

 

Hvor ligger friheten i det?

8894504[/snapback]

Hele situasjonen var egentlig bare latterlig og vi så vel egentlig bare dumt på han til han gikk og satte seg igjen.

(Så ska det nevnes at jeg ikke slutta kysse på jenta, men heller økte antall kyss, veldig mye for å provosere :roll: )

 

Håper alle etterhvert vil få styrke og vilje til å ikke skjule seg, at all.

Homofile par er noe av det nuuudeligste som finnes :wee:

Lenke til kommentar
Jeg skrev "privatliv".

 

Det jeg mener med det er at andre skal bry seg om hva folk gjør hele tiden. Som om jeg skulle gått bort til en som røyket mens jeg spiste og be han kaste røyken, bare fordi jeg ikke likte.. lukten eller noe mens jeg spiste.

8895140[/snapback]

Det burde du egentlig gjøre. Røyker noen i nærheten av et sted hvor det spises skal de bes om å gå et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...