Windkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det blir bare galt hvis et barn skal ha to menn som foreldre etter min mening. 8435274[/snapback] men to mødre er greit? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det blir bare galt hvis et barn skal ha to menn som foreldre etter min mening. 8435274[/snapback] Begrunnelser hadde vært nice. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg er zoofil, egentlig ganske kjipt å være det, for alt må holdes hemmelig ellers blir man fryst ut av samfunnet og man kan sette både sitt egent og sin hunds liv i fare. Hva er ikke mer sexy enn en stor fluffy Alaskan Malamute? http://www.quinault.net/photos/Show/north-bobrich.jpg (bildet ble funnet via Google) 8434476[/snapback] *passe godt på sine to Malamuter* Endret 21. april 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Gjest Xetr0 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 *passe godt på sine to Malamuter* Hehe, du trenger ikke passe noe bedre på dem enn før. Jeg har min egen hund som jeg forguder mer enn alt denne jord . Om noen andre prøver seg på min hund får de kjenne mine harde knyttnever med mye kinetisk energi bak. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 *passe godt på sine to Malamuter* Hehe, du trenger ikke passe noe bedre på dem enn før. Jeg har min egen hund som jeg forguder mer enn alt denne jord . Om noen andre prøver seg på min hund får de kjenne mine harde knyttnever med mye kinetisk energi bak. 8437364[/snapback] Så det du sier er at du har en egen hund som du stapper pikken i? o: Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Syns adopsjon og giftemål er helt greit. Hvorfor skulle ikke de kunne gjør det samme som to av forskjellig kjønn? Tror forresten aldri jeg hadde kommet til å mobbe et barn som har foreldre av samme kjønn. Uansett, så kommer det her til å høres helt annerledes ut enn jeg mener det, men det er ikke ungen som skal bli mobbet. (Ikke at noen skal det..) Men la oss sette problemet i en annen situasjon, ene forelderen har gjort underslag, da er det jo ikke barnets feil. Det er forelderen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg er zoofil, egentlig ganske kjipt å være det, for alt må holdes hemmelig ellers blir man fryst ut av samfunnet og man kan sette både sitt egent og sin hunds liv i fare. Hva er ikke mer sexy enn en stor fluffy Alaskan Malamute? (bildet ble funnet via Google) 8434476[/snapback] Spennende! Noen med en legning som ikke er så vanlig. Det er en veldig pen hund, men klarer ikke bruke ordet "sexy" når jeg skal omtale den. Svært få vet at zoofili er lovlig her i Norge. Problemet ligger i; som du sier: Utfrysningen. Dette kan ikke være lett, vi homofile opplever også dette, men da ikke i like stor grad skulle jeg tro. Legningen er ikke noe man kan noe for. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 hmm, var en homofil gutt på 20 som kontakta meg via Nettby, ser ikke ut til at han gir seg heller, selvom jeg har sagt at jeg IKKE er homofil, selvom jeg sa tusen takk da han sa jeg var veldig søt, men hva skulle jeg sagt ? Er da høfflig å si takk ;/ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *passe godt på sine to Malamuter* Hehe, du trenger ikke passe noe bedre på dem enn før. Jeg har min egen hund som jeg forguder mer enn alt denne jord . Om noen andre prøver seg på min hund får de kjenne mine harde knyttnever med mye kinetisk energi bak. 8437364[/snapback] Så det du sier er at du har en egen hund som du stapper pikken i? o: 8437552[/snapback] Tja, kommentaren " Et hull er et hull " kommer til rette :=) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? 8783109[/snapback] This is an underground thread Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? 8783109[/snapback] This is an underground thread 8783663[/snapback] Oh, teh rebellion. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? 8783109[/snapback] This is an underground thread 8783663[/snapback] Har vel kaaanskje noe med at heterofili ikke er så veldig interessant å diskutere? Jeg mener... Alle er oppvokst med heterofili som en mal for livet og samfunnet... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *passe godt på sine to Malamuter* Hehe, du trenger ikke passe noe bedre på dem enn før. Jeg har min egen hund som jeg forguder mer enn alt denne jord . Om noen andre prøver seg på min hund får de kjenne mine harde knyttnever med mye kinetisk energi bak. 8437364[/snapback] Så det du sier er at du har en egen hund som du stapper pikken i? o: 8437552[/snapback] Tja, kommentaren " Et hull er et hull " kommer til rette :=) 8783003[/snapback] Må bare si. Smells like Bullshitt Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? 8783109[/snapback] Det kan fint gå under "og slikt". Jeg kunne godt nevnt alt, men det ville faktisk tatt sin tid Endret 5. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? 8783109[/snapback] Et bedre spørsmål er hvordan dette er relevant for deg. Badum-psj. Endret 5. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Et bedre spørsmål er hvordan dette er relevant for deg. Badum-psj.8787019[/snapback] 5 pils på at han fjerner den. Hetrofili er kanskje ikke så spennende å diskutere, som Vegard sa. Det er jo det som er "vanlig". Men ja, kunne kanskje vært nevt uansett, selvom det sikkert ikke blir diskutert så mye i denne tråden. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Et bedre spørsmål er hvordan dette er relevant for deg. Badum-psj.8787019[/snapback] 5 pils på at han fjerner den. Hetrofili er kanskje ikke så spennende å diskutere, som Vegard sa. Det er jo det som er "vanlig". Men ja, kunne kanskje vært nevt uansett, selvom det sikkert ikke blir diskutert så mye i denne tråden. 8787051[/snapback] Dette havner under "og slikt" når jeg ramset opp. Som jeg nevnte tidligere. Det ville tatt sin tid å skrive opp alle mulige legninger. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg la merke til at heterofil ikke står nevnt ved et eneste ord i første post. Hvorfor det? 8783109[/snapback] Fordi homofili er det som er mest spennende å diskutere obviously. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Kanskje ikke alltid mest spennende, men kanskje det vi kan trekke flest problemstillinger ut av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå