DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei alle sammen! Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd der folk kan diskutere legningen sin. Noen forslag til diskusjonsemner: - Trenger du hjelp med å komme "ut av skapet" - Hvordan klarer du deg i samfunnet? - Foreldre med sønner og døttere som har en annen legning - Feminin vs Maskulin - Usikkerhet - Positive erfaringer - Negative erfaringer - Adopsjon (For / Mot) - Giftemål (For / Mot) - Problemer med selvtillitt - Religiøse syn - "Bli satt i bås" Dette er bare noen av tingene som kan diskuteres. Håper alle klarer å holde seg innenfor reglementet. PS: Ønsker ingen poster som har negativt innhold. (LES: "Fy f.. dere sliter"; "Brenn i hel.."; "Æææsj!") Det kan denne tråden utmerket spares for. EDIT: Før jeg får spørsmål om det; dette gjelder alle typer legning. Om du måtte være Homofil, bifil, lesbisk, biseksuell, afil og slikt. EDIT2: La til flere diskusjonsemner Endret 16. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Det er straks 30 stk som har sett posten, og ingen har lagt inn et eneste innlegg. Hva er folks tanker rundt homofile/lesbiske og adoptering av barn? Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gi tråden gi litt tid. Det er tross alt ganske tidlig. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Det er jeg klar over, har bare litt for lite å gjøre på jobben. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva er folks tanker rundt homofile/lesbiske og adoptering av barn?8395598[/snapback] 100% for, uten tvil. Legning har ingenting om å si om man egner seg til å være foreldre eller ikke. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg selv er 100% for. Selvom jeg ser "problemene" som kan oppstå. Dvs. at f.eks ungen kan bli mobbet under oppvekst for ikke å ha "ideal-foreldrene" Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, jeg er også helt for dette, men jeg er også enig med DemoniZer i at det kan oppstå problemer i løpet av oppveksten. Minner meg om en Robin Williams-film jeg så forleden dag, der han spilte homofil far. Sønnen skulle gifte seg med en senatordatter, og senatoren var i mot homofili eller noe.. ganske morsom film Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Husker du hva filmen het? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er for. det eneste problemet med det er fordommer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Homofili blir bare mer og mer godtatt. Er ingen selvfølge at ungene blir mobbet. Unger mobber hverandre for alt, spiller ingen rolle hva. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Det er ingen selvfølge, sier bare at sannsynligheten er der. Men som du sier, det er det med mye annet og. Homofile og Lesbiske etc. Blir mer og mer godtatt, synd at dette ikke har kommet før. Glad jeg ikke levde på si f.eks 80-tallet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Husker du hva filmen het? 8396854[/snapback] The Birdcage Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Husker du hva filmen het? 8396854[/snapback] The Birdcage 8397018[/snapback] Selvfølgelig! En klassiker! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Å si at unger av homofile adopsjonsforeldre bir mobbeofre, er som å konstatere og akseptere at barn av heterofile par er fordomsfulle mobbere. Så hvilket problem er det man bør ta tak i her? Jeg synes legningsbegrepene bør oppløses, eller i det minste utvides litt. Å måtte være enten homo, hetero eller bi setter folk i båser. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Vegard_: Du har rett når du sier dette. Men så sier jeg at det er mulighet for det. Jeg sier ikke at: "Slik er det bare" Når det gjelder å sette folk i bås, absolutt. Man bør utvide eller oppløse disse begrepene. Når folk spør etter min legning, hva svarer jeg? "Jeg er gutt, jeg forelsker meg i gutter og tiltrekkes seksuelt av dem. You do the math" Usikker på om dette er riktig å si av meg, men det er det "beste" jeg kan komme opp med som folk forstår på kort tid. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva er folks tanker rundt homofile/lesbiske og adoptering av barn? 8395598[/snapback] Er imot, synes ikke homofile/lesbiske skal få lov å adoptere barn. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva er folks tanker rundt homofile/lesbiske og adoptering av barn? 8395598[/snapback] Er imot, synes ikke homofile/lesbiske skal få lov å adoptere barn. 8397316[/snapback] hvorfor ikke Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hva er folks tanker rundt homofile/lesbiske og adoptering av barn? 8395598[/snapback] Er imot, synes ikke homofile/lesbiske skal få lov å adoptere barn. 8397316[/snapback] Har du noe begrunnelse til hvorfor du er imot? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Som sagt før i tråden de kommer til å bli mobbeoffere. Og jeg synes 2 fedre som foreldre bare blit litt ja. ... . rart. Endret 16. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er for, men det spørs egentlig om verden er rede for det? Det er spørmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå