Yama Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er det mulig og minimere Outlook til et ikon som vises i systemstatusfeltet (som det så fint heter) AKA System tray? EVT hvordan... jeg syns det er kjekt og ha outlook oppe mens jeg jobber, men syns det er irriterende at det fyller en plass på oppgave linja. Har søkt, men fant ikke denne tråden her på forumet. Beklager om den har blitt oversett. EDIT: forandret tittel. Outlook express må være forkortet til Outlook Exp grunnet for mange tegn... Endret 17. april 2007 av Yama Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du kan gjere det ved å endre noko i registeret: http://www.mydesktophelp.com/tips/out09.php http://www.nordichardware.com/news,2011.html Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fra og med Outlook 2003 vises Outlook både i systemstatusfeltet og på oppgavelinjen. Da kan du høyreklikke på ikonet i systemstatusfeltet og velge Skjul når minimert. Lenke til kommentar
Yama Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Da kan det se ut til at dette fungerer bare på den outlook man får ved og installere Office... Da får jeg ta og låne office til faren min... Ordner det imorra da... Men takk for hjelpa... Jeg har både høyre/venstre klikket på ikonet man får i systemtray, men dette fungerte ikke for meg, kanskje det gjelder den nyere outlook... Men igjen, takk for hjelpen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det finnes ikke noen annen Outlook enn det som hører til Office. Mener du egentlig Outlook Express så har det ingenting med Outlook å gjøre, bortsett fra navnet. Lenke til kommentar
Yama Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det finnes ikke noen annen Outlook enn det som hører til Office. Mener du egentlig Outlook Express så har det ingenting med Outlook å gjøre, bortsett fra navnet. 8400602[/snapback] Åja. det visste jeg ikke. Beklager... Trodde det var det samme. Det er outlook express jeg mener. Den som følger med Windows. Tråd tittel endret. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Alt i orden, du er ikke den første. Det er vel noe av grunnen til at MS har gått bort fra å bruke Outlook Express i Vista. Lenke til kommentar
Yama Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Alt i orden, du er ikke den første. Det er vel noe av grunnen til at MS har gått bort fra å bruke Outlook Express i Vista. 8404786[/snapback] Jeg trenger jo uansett Outlook for og sync med min HTC... Så må uansett legge den inn... Men da har jeg værtfall guiden til hvordan gjøre det, og har lært no nytt idag også... Igjen, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå