Agathos Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Heisann, Jeg har nylig kjøpt meg stuepc med vista. Alt fungerer supert bortsett fra at det hakker når jeg spiller av video i mediacenteret. Spiller jeg av samme fila i media player går det helt supert. En kompis sa at det kan skyldes den svake strømforsyningen min (300w) som sliter når den både skal kjøre både mediacenter og spille av film samtidig. Er dere enig i dette? Jeg har vurdert å skifte strømforsyning uansett, den avgir for mye varme som fører til at jeg trenger ekstra kabinettvifter for å holde tempen nede, noe som igjen ødelegger poenget med å ha en vifteløs strømforsyning til å begynne med. Ikke at jeg klager, selv med to ekstra Nexus-vifter i kabinettet er maskina utrolig stille Her er spesifikasjonene: Kabinett: Silverstone SST-LC20M PSU: Silverstone ST30NF u/vifte Hovedkort: P4E CPU: Intel Core 2 Duo E6300 CPU-kjøler: Zalman CNPS7700-Cu Minne: Corsair Value PC5300 2x1024 MB Skjermkort: XFX GeForce 7950GT 610M 256MB m/ Heatsink Lyd: Creative SB X-FI Xtreme Audio Harddisk: Samsung Spinpoint T166 500 GB DVD-rom: Samsung SH-162C Black Trådløst kort: SMC EZ Connect Wireless Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skulle jo ikke ha noe å si siden du får kjørt det bra i Media Player. Men selvsagt 300W holder ikke til så mye, og ville nok vurert å oppgradert den. Høres heller mer ut som et kodek problem. Hvor mange og hvilke kodek pakker har du lagt inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå