staljin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei, Har en Audi A4 2003 model, og på den er det elektriske vindusheis foran. Problemet med de er at nå for andre gang våkner jeg om morningen og finner BEGGE vinduene helt nede. Jeg vet at vinduene ikke var blitt åpnet den dagen i det hele tatt, og bilen ble låst med fjærn kontroll nøkkel. Har for ett år siden fått et sett med nye nøkler da en av de gamle ikke virket. Ellers kommer jeg ikke på noe annet som kunne vært årsak til at dette skjer. Hva kan dette problemet skylles? Takker på forhånd. Staljin Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 mener og ha hørt at dette ikke er ett ukjent fenomen på endel VAG, hør med en forhandler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Samme problemet løste jeg på en ca samme årsmodell passat ved å rengjøre låsen på bagasjeluka. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Samme problemet løste jeg på en ca samme årsmodell passat ved å rengjøre låsen på bagasjeluka. 8397523[/snapback] Hmm, der har du noe, jeg har fått nytt bagasjelås. Får vaske det litt, selv om jeg ikke klarer å se samenheng,da. Takker Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå