Gå til innhold

DirectX 9.0

KriZZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

shivac; gidder du poste siden før den du postet i forrige post? Finner den ikke, har lyst til å lese litt før jeg laster ned... :smile:

takk.

sof

edit: Beklager, var en helt ræva setning, men gidder ikke rette den ...

[ Denne Melding var redigert av: sof på 2002-12-20 10:48 ]

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke lastet den ned.. fins vel ingen andre mulige sider å laste ned samme fil fra vel?

jeg kjører norsk winxp home....

når jeg skal innstallere får jeg opp at filen ikke har "microsoft logo godkjennelse" eller noe så jeg får ikke utført innstallasjonen.

Andre mulige sider?

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at dette er den endelige versjonen av DX9. For det første så får jeg ikke advarsel om noen "Expire date" når jeg installerte det. Det har alltid vært en expire date på tidligere beta og RC versjoner.

For den andre så står alle filene som "Final Retail" i dxdiag.

Jeg tror ikke du trenger å redigere versjonsnummeret til 3Dmark i registeret. Jeg har 3DMark2001SE v330 installerte på PC'n og den fungerer bra med DX9 Final. Dere som ikke får 3Dmark til å fungere kan prøve å installere denne patchen

http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=1712

Lenke til kommentar

Detter er en FINAL versjon ja, gå i dxdiag så DriectX files, på Attributes da ser du at alle filene som ligger der er FINAL RETAIL.

Sto beta på betaen av directX 9.0

3dMark funka fint her og jeg forandra ikke noe i regedit så det er tull. Er bare den første betaen som hadde problemer med 3dmark. Verken andre Beta eller Final Retail har problemere med 3dmark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...