Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har nettopp formatert en venn sin Tundra 1557 og uheldigvis har vedkommende mistet driver-cd'n. Jeg tenkte at det ville være null problem å hente driverne fra nettet, men da tok jeg feil. Vet at dette er en populær maskin og at mange her inne har den, så jeg håper at noen kan hjelpe meg med å finne drivere. I verste fall kan noen som har driver-cd'n få laste opp filene på en av ftp'ene mine. På forhånd takk for hjelp. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei, Jeg håper jeg kan hjelpe deg når jeg sier du kan ta en titt her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei, Jeg håper jeg kan hjelpe deg når jeg sier du kan ta en titt her 8395245[/snapback] Det hjalp meg ikke i går, men jeg var ikke veldig tålmodig, så jeg får prøve igjen. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva er det du skal ha drivere til? Skjermkort (Mobility Radeon 9700): omegadrivers.net WLAN-kort (Intel 2200BG): intel.com Kortleser Lydkort-driver LAN-driver Modem-driver Touchpad Speedstep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå