Acolypse Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Vi startet en ny klan for ikke så lenge siden vi vil gjerne prøve å få inn noen par som er gode i Gear of War samme om du er best i Sniper, Shotgun eller noe sånt. Bare legg meg Lederen NOR TIM3KILL3R eller fullDANIEL til vennelista så får vi til noe vet du (send melding til meg først for vennelista mi er full. jeg bare sletter en da vet du :!: ) Vi kommer til å spille kommende spill også: FORZA 2 HALO 3 eller etter ønsker Svar gjerne her også.... skjekker regelmessig Endret 25. april 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
blacksniper62 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 sender deg en melding senere i kveld Vi startet en ny klan for ikke så lenge siden vi vil gjerne prøve å få inn noen par som er gode i Gear of War samme om du er best i Sniper, Shotgun eller noe sånt. Bare legg meg Lederen NOR TIM3KILL3R eller fullDANIEL til vennelista så får vi til noe vet du (send melding til meg først for vennelista mi er full. jeg bare sletter en da vet du :!: ) Vi kommer til å spille kommende spill også: FORZA 2 HALO 3 eller etter ønsker Svar gjerne her også.... skjekker regelmessig 8395224[/snapback] Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Sry for at jeg ikke har skrevet det her tidligere. men jeg har byttet navn til NoB HeadLeZ Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Vi er blitt noen flere, men vis du er interisert i det hele tatt. send melding med en gang Det er stor sjangse for at du kommer inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå