Ni kon Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Siden sommern virkelig står å banker på døren har jeg noen spørsmål: Har hørt at bruk av hvitløk, Chilli og ikke minst Cayenepepper øker forbrenningen. Samtidig som man kjører mye omega 3 fettsyrer. For å få den store forbrenningen kan man også kline til med kaldpresset rapsolje. Har dette noe for seg. Kjører et low carb kosthold om dagen og ligger stort sett på carb underskudd med unntakt av en 30 min før trening og 1-2 timer etter. Kostholdet: Frokost: Proteinpulver (spiseprotein) med litt musli Lunsj: Brødskiver (3 stk) med pålegg. (vet denne er dum, men annet er ikke på jobben, prøver dog å bytte ut dette med salat 2-3 ganger i uka) Middag 1: Kylling med salat Middag 2: Fisk med salat Etter trening: Spise proteiner igjen Noen som har noen formening om jeg øker forbrenning med bruk av det jeg skrev i starten? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja det er riktig at pepper/sterkt krydder øker forbrenningen. Men det er ikke snakk om mye. Så hvis du ikke ligger akkurat under det du forbrenner tror jeg neppe du kommer til å merke noe forskjell i det hele tatt. Det aller beste du kan gjøre for forbrenningen, er etter min erfaring morgenkardio. En halvtimes gå tur i passe rakst tempo før frokost er helt ypperlig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Ja det er riktig at pepper/sterkt krydder øker forbrenningen. Men det er ikke snakk om mye. Så hvis du ikke ligger akkurat under det du forbrenner tror jeg neppe du kommer til å merke noe forskjell i det hele tatt. Det aller beste du kan gjøre for forbrenningen, er etter min erfaring morgenkardio. En halvtimes gå tur i passe rakst tempo før frokost er helt ypperlig. 8395161[/snapback] Jeg er bevisstløs om morran. Er et under om jeg er på jobben 0800 Skulle gjerne hatt slike turer. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har hørt at koffein øker forbrenningen. Ta en kopp kaffe eller grønn te før du trener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå