fotballkamera Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fint om noen kunne hjelpe med natur og miljø oppgaver;) Hva er hensikten med bio bank? Hva slags informasjon kan man få in en person ut fra en gentest? Hvorfor foretrekker forskerne å bruke blastocyster i stamcelleforskningen? Hvor kan vi hente stamceller fra?? Er det noen kilder til stamceller som etisk sett er uproblematiske? Gi et argument FOR og et argument IMOT å bruke blastocyster til forskning? Beskriv hva preimplantasjonsteknikken går ut på? Tussen takk om noen kan hjelpe med noen av disse;) Gøy med naturfag:D Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg lurte vel egentlig på hva du vil lære av dette. Regner med at det står i bøkene dine. Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Dette er ingen oppgaver fra boka.. dette er bare noen spørsmål og oppgaver jeg tenkte folk hadde hatt det gøy med å lese... Men neida bare vær sure dere Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Sånn sett Vel, hadde jeg hatt tid, skulle jeg gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå