Luske_Ludvig Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei, jeg ønkser meg flere underkatogorier under programvare. Er en stor lapskaus der no. Ønsker eget -Open Office -MS office -Spill -Osv. Under programmering og Digital foto og video, så har man også mulighet til å diskutere programvare. En egen open office kategori hadde vært supert! Endret 16. april 2007 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Ein kategori for office-pakker generelt hadde kanskje ikkje vore dumt, men å dele opp i MS Office og OpenOffice trur eg ikkje er noko poeng i. Når det gjeld spel: https://www.diskusjon.no/index.php?c=277 Endret 16. april 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg tror nok det er et kjempepoeng å dele opp i mellom openoffice og microsoft office. Mener du at man skal diskutere openoffice i en ms office kategori? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sjølvsagt ikkje, det er ikkje det eg seier. Eg tenkte ein kategori for alle pakker/program for tekstbehandling, presentasjonar, rekneark osb. Det finst fleire enn OOo og Microsoft Office. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Ok. Jeg så for meg enda mer oppdeling i ulike kategorier. Men ser jo helt klart fordelen med å ikke ha for mange kategorier også. Like greit å ha bare en sånn kategori med kontorprogrammer. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 En egen kategori for spill er vel unødvendig siden vi allerede har et spill forum. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg kan ikke se behovet for det, men er ikke aktiv i de kategoriene, dermed har vel min mening uantsett ikke mye å si, men som ptta og Torbjørn T nevner er det i alle fall ikke behov for egen spillkategori der. Og jeg ser heller ikke poenget med å evt. ha 2 kategorier for "Office" -programmer, holder med en. Men stiller meg tvilende til om en oppdeling er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg