CaZpeR Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Har akkurat fått den nye ASUS G2P i hus og må si jeg er veldig fornøyd med den. Men den kom jo selvfølgelig med pre-installed Windows Vista Home Premium som ble fort byttet ut i Windows XP SP2 da Vista kun ga feilmeldinger og mye ustabilitet (merkelig for å være pre-installed). Uansett. Har fått inn XP og går kjempesmurt. Alt er inne unntatt lydkort. Prøvde først med Setup fila til lydkortet og da fikk jeg beskjeden: "Intel Audio Bus should be installed first!". La inn denne (som jeg dro ned fra ASUS sine hjemmesider), og da kom en driver opp som sa den la inn: "Audio Device on High Definition Audio Bus". Denne vil da ikke fullføre og får bare: "Cannot Install this Hardware". Enda jeg refererer til lydkort-drivermappa. Noen som har fått skaffet seg denne maskina eller noen med liknende feil som kan hjelpe? Har prøvd en stund nå og det begynner å bli en liten hodepine.... Takker på forhånd for alle svar. EDIT: Nevermind. Fikk det til nå. Avinnstallerte det som var allerede lagt inn og la inn på nytt og gjentok det 2 ganger så kom det Merkelig.... Jaja... Nå er maskina 100% oppe og går også ^^ Endret 16. april 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå