Lasse Ma Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei. Noen som kan hjelpe meg. Jeg har oppdaget at hver gang jeg spiller Need for speed - HP2 på nettet, får jeg melding om at portene mine har blitt scannet, og det merkelige er at det er min egen ip-adresse som står som den som har prøvd å scanne maskinen. Noen andre som har opplevd lignende? Kan nevne at jeg har Norton Firewall 2003. Samtidig får jeg mail fra min internettleverandør at andre brukere har klaget meg inn for å scanne portene til deres maskiner, og de truer med å si opp internettabonementet. Har scannet maskinen med alt mulig slags programmer uten å finne snurten av trojanske hester eller annet virus.. Alle forslag til løsinger taes imot med takknemelighet. Mvh Lasse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Ta en antivirus sjekk. Høres ut som virus som prøver å scanne andre personer. Har du forklart dine problemer til din ISP ? De har vel egentlig en "plikt" til å hjelpe deg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå