OgnOmm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hah.. Er ikke alle som har rengjøringsskrekk! Selv må jeg vaske gulvet i eget hus, lage mat og sette på vaskemaskina. Bor med bruttern og da hjelper det ikke å vente på at det banker på døra og at noe kvinnfolk kommer og rydder og vasker opp. Men å lage mat er jo null stress da. Matlaging er moro, det er bare oppvasken etterpå som er så ufattelig kjip. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Kjøper kun klær med denne merkingen! 8425962[/snapback] Enig.Hva er likheten mellom en hannkjønn mellom 0 og 109 år, og en hund? Begge er redd for støvsugeren. Det samme gjelder vaskemaskinen, og de fleste kjøkkenartiklene. Noen som er like redde for sånne ting som meg? Da er det greit å ha kvinnen i sitt liv (min mor) til å vaske! 8426368[/snapback] Hey, jeg kan i hvert fall med kjøleskapet og mikroen. Vaskemaskiner, oppvaskmaskiner, tørketrommeler og andre skumle saker lar jeg min kjære mor ordne. Jeg satser på at vi har roboter til å gjøre slike ting når jeg flytter ut (neste år), så derfor gidder jeg ikke å bruke verdifull lagringsplass av hjernen min på å tilegne meg slik unødvendig informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå