Gå til innhold

Nokia N95 og pris.

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tipper dere det tar før N95 begynner å synke noe i pris? Er det verdt å vente litt eller bør jeg liksågodt kjøpe nå?

Jeg skal ikke kjøpe med abb.

Sitter med en T630 og har ventet lenge på en telefon som N95. Eneste aberet er selvf. batterilevetiden, men jeg får bare ha ladere alle steder jeg befinner meg.

Ulempen er når man skal på tur noen dager uten strøm/bil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og lurer på det samme som deg Theo343.

Denne mobilen skal jeg nok ha, men si meg:

Åssen er det med gps'en i denne telefonen? Må jeg virkelig betale penger for å bruke den? går det ikke an å bruke den uten å måtte punge ut enda mer?

Telefonen er dyr nok i seg selv mener jeg...

Gjorde at jeg mistet litt lysten, da alle andre gps'er er gratis å bruke...

Venter hvertfall til den koster under 5500 u/abonnement, noe jeg tror kommer til å skje etter hvert som lagerene fylles opp ;)

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på GPS tingene men smart2go har fått mye skryt. Men de sier det er tale og realtime navigasjon som koster penger. Ca. 470,- for 1 år og 600,- for 3 år. Småpenger med tanke på at man sparer 3000,- på en ekstra bil GPS i ca. samme klasse.

Så du kan fint bruke GPS'en uten å betale, men da vises progresjonen kun med en liten markør på kartet, samt at den ikke snakker til deg.

5500,- vs 5900,- tja... eneste som gjør meg usikker er at den drar for mye strøm. Men jeg kan liksågodt kjøpe den til 5900,-. Skal jeg vente må det være til 5000,-

Lurer på om det blir en liten tur innom Siba den 19.04.

EDIT:

Noen som vet hvilken mobilforsikring som kan være grei for denne? Denne blir nok et hot tyveri objekt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...