Deadalus Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Tenker på å kjøpe meg et digitalt kamerea i disse tider. Vurderer Canon Ixus V3(3MP) eller Hewlett Packard Photosmart 850(4MP). To kameraer i to forsjellige klasser men men... Vet ikke helt om jeg skal velge det lille og anvendelige eller det litt mer "proffe" med 8x optisk zoom. Er litt vant med å bruke fattern sitt speilrefleks kamera. Og HP kamera er vel et Light speil refleks kamera? eller tar jeg feil ? Vet ikke helt hva jeg skal satse på Lenke til kommentar
008800 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Her må du tenke på hvor kameraet skal brukes. HP gir jo mange fler muligheter , men pga. størrelsen kan det jo ofte bli igjen hjemme når du har mest bruk for det? Ixus v3 er lite og kan ligge i lommen "til en hver tid" men har jo kun 2x zoom... Ellers er jo også dette et greit kamera. Lenke til kommentar
Greimund Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hei, jeg vurderte lenge ixus v2 og v3.. men etter en stund fant jeg kameraet for meg Olympus C-50Z. Suverent kamera med god kvalitet, mange manuelle instillinger og samtidig lite og lett. Verd hver ei krone! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 > Og HP kamera er vel et Light speil refleks kamera? eller tar jeg feil ? Nei, kameraet gir litt speilrefleksfølelse. Mer enn de fleste andre kameraer, faktisk. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå