kvirrsilvaiks Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har et Canon Eos 400D, og er ganske grønn på speilrefleks. Når jeg tar bilder i RAW format, hvordan får jeg sett på dem på datamaskinen. Får jo ikke åpnet dem som .CR2 format. Hjelp? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 den medfølgende programvaren på cdplata du fikk med skal funke ok til det, Digital Photo Professional tror jeg programmet het. Lenke til kommentar
andm Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bruk overnevnte program. Alternativt kan du bruke Capture One LE, som jeg antar du fikk fullversjon av sammen med kameraet. Jeg synes dette programmet er bedre enn Canon sitt. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Last ned raw plug in fra windows. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du fikk kanskje med ZoomBrowser. Funker fint. Ellers kan du bruke Adobe Photoshop Lightroom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå