Fragment Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hei! Det jeg lurer på er enkelt: Er det noen av de nye AM2 HK'ene som støtter AGP? Har et nytt og snertent AGP-kort jeg gjerne vil ha med i den nye PCen, men alt som selges er jo (naturlig nok) med PCIe. Finnes det evt en overgang fra PCIe til AGP jeg kan bruke? Endret 15. april 2007 av Fragment Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hei!Det jeg lurer på er enkelt: Er det noen av de nye AM2 HK'ene som støtter AGP? Har et nytt og snertent AGP-kort jeg gjerne vil ha med i den nye PCen, men alt som selges er jo (naturlig nok) med PCIe. Finnes det evt en overgang fra PCIe til AGP jeg kan bruke? 8394347[/snapback] Asrock selger hk med pci-ex og agp port, du må kansje kjøpe et ekstra kort for å få fra 939 til am2 Endret 15. april 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dette har AGP(men ikke pci-ekspress): Asrock AM2NF3 VSTA Men jeg har ikke funnet noen med både AGP og PCI-express enda, som jeg er interessert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå