sinnadyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) I både STALKER og Counter-Strike skjer det at når jeg trykker på f.eks knapper som skal få meg til å gå fram og tilbake, beveger musa for å se meg rundt, så henger alt av bevegelser etter. Figuren gjør ingenting før etter en liten stund, og da kommer alle handlingene jeg har bedt den om å gjøre. I CS fikk jeg en feilmelding om at OpenGL ikke var støttet, men det er det jo egentlig. Skjermkortdriveren er den som fulgte med CD og alt funker glatt ellers. Kjører video-ut ved hjelp av programvaren til driveren. specs: ECS P965T-A nVidia Geeforce 7900 GS EDIT: Og Windows XP pro Håper noen har vettuge svar, takker for all hjelp Endret 18. april 2007 av sinnadyr Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 I både STALKER og Counter-Strike skjer det at når jeg trykker på f.eks knapper som skal få meg til å gå fram og tilbake, beveger musa for å se meg rundt, så henger alt av bevegelser etter. Figuren gjør ingenting før etter en liten stund, og da kommer alle handlingene jeg har bedt den om å gjøre. I CS fikk jeg en feilmelding om at OpenGL ikke var støttet, men det er det jo egentlig. Skjermkortdriveren er den som fulgte med CD og alt funker glatt ellers. Kjører video-ut ved hjelp av programvaren til driveren. specs: ECS P965T-A nVidia Geeforce 7900 GS EDIT: Og Windows XP pro Håper noen har vettuge svar, takker for all hjelp 8394323[/snapback] Er du sikker på at du har instal driveren riktig? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 ja, har nok det. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Last ned de nyeste driverene fra nvidia.com da må du velge internationale drivere og ikke de for US. Aner ikke hvorfor, men det funket for meg en stund tilbake i tid. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) hmm, kan hende det ligger der. Får se, rapporterer tilbake EDIT: Har engelsk XP men får håpe det ikke er US da Endret 16. april 2007 av sinnadyr Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Nei, funka ikke det heller :\ Lenke til kommentar
Megern Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har du prøvd nyeste patch for Stalke. Counter-Strike skal jo oppdatere seg automatisk. Kanskje du kan prøve en formatering Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hehe, var det som var planen, men se denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=750035&hl= Takker for svar, men nå står jeg ganske fast her Lenke til kommentar
Megern Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du er vist en uheldig kar, men jeg kan desverre ikke hjelpe deg mer. Rart det med formateringen din. Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nye drivere i 158-serien offisielt ute på nvidia.com. prøv dem Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Den er grei Skal bare få formatert først Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Formaterte og la inn hotfixer fra April. Fant da ut at skjermoppløsningen tok seg bedre ut samt at OpenGL funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå