Gå til innhold

hvilken konsoll har best specs?


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

det stemmer det der, specs er mere enn bare mhz, jeg ville holde se som tror en cpu på 500mhz alltid er dobbelt så rask som en cpu på 250mhz borte ifra tråden.

søren så var det den sangen som satt seg fast på hjernen min; ro, ro til grjyrgsuhgr, ta din åre fast *evilsnowman*, blablablabla....

iriterende...

 

Du er virkelig rar du :lol::roll:

 

Gidder ikke en gang å begrunne hvorfor jeg mener du er rar, for det er hundrevis av andre som alderede har sagt det før og det får holde.

 

Desutten klarer du tydeligvis ikke å forstå hva de mener, eller at nok er nok. Så hvorfor skulle du forstå hva jeg mente hvis jeg hadde prøvd å begrunne hvorfor jeg synes du er rar?

 

Kan ikke du bare skifte nick og avatar, og starte på nytt (uten å være usakelig eller starte slike tåpelige tråder???)?

 

Du burde virkelig vurdere det :woot:

 

ta spam på priv'en, da kan jeg slette og andre slipper å lese :wink: .

Skal aldri gjenta seg igjen.

Og foresten, du burde hverken prate om spaming eller og legge inn inlegg som andre bør slippe å lese :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dere nordlenninger er virkelig snille (ikke alle da, men mange jeg har møtt+are og odin, de virker jo hyggelige...)

 

hehe, ja, vi klarer oss :p det er vel snille folk overalt...

 

menne, hvilken konsoll av den neste nintendoen, xbox 2 eller ps3 tror dere vil være best?

 

umulig å si helt nøyaktig idag, men jeg tenker det etter all sannsynlighet blir xbox 2, jeg baserer ikke dette på info som er gitt ut om de fremtidige konsollene men jeg tror microsoft vil satse på å ha beste grafikken, og det kommer jo oss gamere til gode :D .

ps3 tror jeg vil være ett skritt videre innen grafikk, nye konsoller pleier å være det, men det tar ikke lange tiden før pc har bedre grafikk igjen.

er ikke lett å tenke ut hva nintendo vil finne på, kanskje de får avtale med mcdonalds og inkluderer en gamecube 2 i hver happymeal :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...