Gå til innhold

Lost 3x17 - "Catch 22" (USA)


Hvor bra var episoden?  

75 stemmer

  1. 1. Hvor bra var episoden?

    • Terningkast 1
      1
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      6
    • Terningkast 4
      30
    • Terningkast 5
      33
    • Terningkast 6
      4


Anbefalte innlegg

Lost 3x17 - "Catch 22" (USA)

 

Her skal det bare diskuteres episoden "Catch 22", annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM.

 

Info om episoden i spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Trailer: LINK

Hovedperson/Flashback: Trolig Desmond

Forhåndsinfo: Desmond coaxes Charlie, Hurley and Jin on a trek across the jungle after experiencing one of his future-prophesizing “flashes” -- but is he purposely placing Charlie’s life in harm’s way? Meanwhile, Kate turns to an unwitting Sawyer after seeing Jack alone with Juliet.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en god episode.

 

Veldig interessant å se mer av fortiden til Desmond.

At det var en munk han så etter å ha våknet fra fylla, kan jo virke tilfeldig, og ikke som en åpenbaring. Men det var jo med på å lede ham videre, og han "er ment for noe stort".

Hva skal vi tro om at hu dama fra den forrige Desmond-episoden var på bildet sammen med sjefsmunken?

 

Ifølge årstallet på flaska møtte Desmond Penelope i 1995.

 

Lei situasjon Desmond var i, med å vite om Charlies død og frykten for at det å redde ham ville endre hva som skjedde.

Det virket som det var det riktige å gjøre, å redde Charlie, selv om han så noe annet i "synet" sitt. De fant jo dama, og det gikk vel ihvertfall ikke tregere enn om han måtte ha hjulpet Charlie. Eller ville noe ha vært annerledes om han hadde latt det skje?

Telefonens ikoner liknet litt på iPhone, forresten. Vil de få den til å virke igjen?

 

Kate+Sawyer er tydelig ikke helt bra, når det skyldes Jack og Juliet. Jeg har troen på at vi får se Kate+Jack.

 

Slutten var ikke overraskende. Jeg hadde aldri troen på at det skulle være Penelope selv som kom.

Men var hun alene i helikopteret?

Lenke til kommentar
noen som vet hvem hun som kom i helikopteret er? hun kjente jo i ihvertfall navnet på desmond!

8421282[/snapback]

Husker du slutten av sesong 2? Jeg kan tenke meg at det er noen av de som har sendt ut noen etter Desmond.

 

Bra episode, mye mystikk og spenning slik som LOST skal være. For meg var det i hvert fall ganske forutsigbart at det ikke var Penny som var piloten, men det ødela ikke noe. Men kan det hende at det er flere overlevende i selve helikopteret? Var det ikke slik at det styrtet i havet og piloten landet i jungelen? Kanskje Penny likevel er der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...