Fanta4free Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) er jeg den eneste her som synes lost hadde vert mye kulere med kanibaler som the others?? synees det bare sklir mer og mer ut jeg, selvom jeg er stor fan av lost og all ting, er bare det begyner og bli så rart Endret 15. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Etter første sesong visste vi ingenting om The Others, ikke hvordan de så ut (mius Ethan) eller noe om hva de drev med. De virket onde og jævlige. Etter sesong 2 visste vi litt mer om hvordan de så ut, men ingenting om hva slags motiver de hadde. Så langt i sesong 3 har vi fått vite en god del om hvem de er og hvofror enkelte er der. Vi begynner å få noen svar. Det kan til og med være at de ikke er onde, det begynner å bli sammensatt! Riktignok er det mye vi ikke har fått svar på, men hvorfor du begynner å bli misfornøyd NÅ, særlig etter siste episode med Juliet, det er mer enn jeg kan fatte. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Etter første sesong visste vi ingenting om The Others,ikke hvordan de så ut (mius Ethan) eller noe om hva de drev med. De virket onde og jævlige. Etter sesong 2 visste vi litt mer om hvordan de så ut, men ingenting om hva slags motiver de hadde. Så langt i sesong 3 har vi fått vite en god del om hvem de er og hvofror enkelte er der. Vi begynner å få noen svar. Det kan til og med være at de ikke er onde, det begynner å bli sammensatt! Riktignok er det mye vi ikke har fått svar på, men hvorfor du begynner å bli misfornøyd NÅ, særlig etter siste episode med Juliet, det er mer enn jeg kan fatte. 8394230[/snapback] jeg synes liksom ikke øya blir noe øde lenger på en måte liksom, mye kulere vis de måtte overlevd på øya og kempet for livet i stede for at de får all maten osv. synes forsatte sesong 1 var den som var mest interessant og spenende nå skjer det liksom bare helt rare ting Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mange folk klager over at de drar det ut og at vi aldri får svar. Men når svarene kommer, og ting forandres, vårt syn på serien forandres, så klages det jammen meg på grunn av det også. Jeg syns det er veldig spennende at the others som opprinnelig ble framstilt som onde og farlige, nå etterhvert ser ut til å vise seg å være ganske greie (de fleste av dem) og at de har motiver og gjør ting for en grunn. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du mener sånn som da vi møtte "Tailies" for første gang og trudde de var others? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå