Gå til innhold

Spikre TV'en fast til veggen - Guitar hero serien

trydis

Anbefalte innlegg

Har spilt Guitar Hero 1 & 2 på PS2 og spiller nå Guitar Hero 2 på 360'en. Kom plutselig på en artig liten ting som helt sikkert flesteparten av dere har opplevd.

Du har nettopp fullført X antall sanger etter 2 timer med hektisk fingertrim. Sangen er ferdig og du stirrer på avisen der poengsum etc. står.

Plutselig legger du merke til at TV'en er i ferd med å krype oppover mot taket og du vurderer et par sekunder på om du skal løpe ut og hente hammer + spiker for å smelle 10-12 stk. i TV'en så den ikke stikker avgårde :)

Flere som har hatt den opplevelsen? :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha.

Trodde det var bare meg! Ble jævla nervøs første gangen det skjedde, trodde jeg hadde seriøst ødelagt øynene mine eller noe...for hele rommet gikk jo rundt her....prøvde for eksempel å stirre på en stol her som er i semsket skin og det så ut som hele skinnet liksom drev og vrengte seg rundt..

Skummelt spill.

Lenke til kommentar

Spesielt kult er det med sånn gamle gulvbelegg fra 60-70-tallet, sånne med blomstermønster :ph34r:

Edit. Bestemora mi hadde sånn på do... en gang ble jeg sittende der leeeeeenge og studere mønsteret, som forøvrig levde sitt eget liv.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...