xD^^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei hopp. Jeg la tidligere i dag merke til at jeg ikke kunne bruke , noe jeg vét at har funket før. Har dere i forumstyret valgt å fjerne dette, eller kan det være en annen grunn. Koder som og funker flott, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke skulle funke. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 [COLOR=#fff]COLOR=#fff[/COLOR] funker helt fint for meg. COLOR=#fff funker helt fint for meg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hm, funker ikke her heller, noe som er en tanke rart siden HTML-koden ser helt fin ut: <span style='color:#fff'>foo</span> Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Okei, har ikke annet enn Opera og IE til å teste med, men det ser kanskje ut som det er en Opera-feil. Alle fargene jeg testet funker, bortsett fra #fff(fff)/white. IE viser #fff korrekt. Weirdo. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Har nettopp gått over til Opera, så det er nok stor mulighet for at det er derfor, ja. Dette skal være hvitt. REDIGERT: Det er Opera som bugger, ja. Søren også. Endret 16. april 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg