trulsen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Har nettopp installert XP og det oppstår problemer når jeg skal installere cd-brenneren min. Det er en Plextor 16/10/40A. Jeg har vært på hjemmesiden til Plextor, men der har de kun drivere og downloads for alt unntatt XP. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Prøv å laste Win-updates...der ligger det kanskje nån drivere til brenneren... Ellers så kan du prøve å laste ned siste firm-ware til din Plextor Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 er det ikke bare å stappe inn cd-brenner, starte PC-en og bruke brennefunksjonen som ligger i xp? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Plextor trenger ikke drivere.. Jeg har selv samme brenneren og kunne bare legge inn winoncd og begynne å brenne.. men det kan lønne seg å laste ned noen updates på "microsoft update" Du kan jo skaffe deg easy cd creator og slikt, men du skal kunne brenne uten å legge inn noe som helst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå