Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå?

Rescue me

Anbefalte innlegg

og hvis du skal noe på data'n. prøv å få tak i kamera, ta bilder. bruk photoshop og kos deg med et vanvittig morsomt program.

8406158[/snapback]

Synes ikke det er så gøy å ta bilder. Det har ikke noe med at jeg ikke har bra kamera, har nemlig et digitalt speilreflekskamera som jeg kan bruke hvis jeg vil. Holder også på med 3D, redigering og cs mapping og orker ikke å starte med noe nytt som man bruker pc til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynn å spill gitar! Gitar er chick magnet! :D

8406259[/snapback]

Har gitar og spiller litt av og til, men jeg er som sagt ikke så intisert i musikk i tilleg til at jeg er helt tonedøv.

Vel, hopp på skateboardet igjen. Du blir ofte kjent med nye om du bare snakker litt, og har du skata en liten tid så vet du hvor SYKT digg det er å landet et nytt trick.

Skating er jo veldig sosialt om du skater med venner. Man burde ikke gi opp pga. man har knekt en hånd av det. Skader kan man få de fleste steder.

Synest du skal begynne å skate igjen jeg  :)

8406302[/snapback]

Jeg hater å skate siden jeg ikke er så spesielt intressert i det, det tar sykt langt tid å få til noe (har kompiser som skater) og er så lett å skade seg (ja, jeg er en pyse). Kjører litt snowboard da, men blir ikke så mye og det kan man i tilleg bare gjøre om vinteren.

Lenke til kommentar

Begynn å trene og spille musikk! Da har du i hvert fall brukt opp 2-3 timer av dagen. Etter det kan du heller se en film eller noe med noen venner for å være sosial... Det er mye du kan gjøre ute og. F eks: sykle, jogge, hoppe på trampoline hvis du kjenner noen som har ;)

Lenke til kommentar

Du kunne kanskje begynt med radiostyrt? Fly båt eller bil ser du selv hva du syns ser morsomst ut, er hvertfall en tidkrevende hobby hvis du kjører fjernstyrt med nitro-motor. Må drive å skru på de hele tiden, justere og reparere, men morro er det. :thumbup:

Er en litt kostbar hobby da, det er det eneste.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Tja, før drev jeg med stuping og turn, men det daffa litt av, så nå driver jeg ikke noe organisert idrett. Er derimot VELDIG aktiv på trampoline, og har sesongkort i den lokale skibakken, og er en veldig aktiv snowboarder/twintipper. Ellers slapper jeg av forran PCn, eller er med venner (da ser vi ofte film eller tar oss en tur i byen bare for å ha noe og gjøre)

...forøvrig så er jeg også ganske glad i å poppe bobleplast når jeg sitter forran PCn. (Ja, jeg er seriøs :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...