Henrik C Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Windsurfing er en slager. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skaff deg et pliktkrevende fritidssyssel, det være seg f.eks. jobb, kjæreste, idrett, korps eller speidern. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skaff deg et pliktkrevende fritidssyssel, det være seg f.eks. jobb, kjæreste, idrett, korps eller speidern. 8398902[/snapback] Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ville startet med Paintball hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Begyn å henge på blitz. ikke så mye mer sosialt liv, men masse kule folk der.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Begynn å drikke. Seriøst. Daniel 8394241[/snapback] Støttes..man utvikler seg enormt innenfor det sosiale hvis man drikker. go for it! Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Begynn å spill et instrument eller to Endret 16. april 2007 av Katabombos Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kjøp deg en gammel moped. Kjør på jorder og grusveier. Hvem bryr seg om lappen på de uansett? Eller begyn å drekka. Du er i den alderen nå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Få deg hund. De tar mye tid. 8398027[/snapback] Halve familien min er allergisk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Få deg hund. De tar mye tid. 8398027[/snapback] Halve familien min er allergisk. 8405841[/snapback] Da kan du prøve å finne en kur til allergi. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Få deg hund. De tar mye tid. 8398027[/snapback] Halve familien min er allergisk. Skaff deg et pliktkrevende fritidssyssel, det være seg f.eks. jobb, kjæreste, idrett, korps eller speidern. 8398902[/snapback] Har jobb og kan ikke øke antallet timer siden jeg er så ung og da ikke har lov til å jobbe så mye. Begynn å spill et instrument eller to 8402640[/snapback] Er ikke så intrisert i musikk og i tillegg er jeg helt tone døv. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Terrengsykling, det er kanskje noe av det artigste innen sport. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kjøp deg hantler/stang/benk og tren. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg begynner å få inntrykket av at du er utrolig rastløs. Selv skulle jeg ønske jeg hadde mindre ting å gjøre, og jeg sover halve døgnet! Forslag til hobby: Du kan starte badesesongen nå og bli klassens tøffeste! Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hvis ikke jeg er på data'n min. som er sjeldent, men skjer. da gjør jeg et par ting. Skater, selv om jeg har klart å brekke armen min med det. Ødlegger sykkelen min med å hoppe og crosse rundt med den. Stikker ned i byen å møter kompisser, og de tar alltids vel med noen flere nye folk. og så har vi jo alltids fester med drikke. men det er bare gøy hvis du driter i at foreldra di merker du er drita dagen etter. paintball kan jeg vel også si er kult. og hvis du skal noe på data'n. prøv å få tak i kamera, ta bilder. bruk photoshop og kos deg med et vanvittig morsomt program. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Begynn å spill gitar! Gitar er chick magnet! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vel, hopp på skateboardet igjen. Du blir ofte kjent med nye om du bare snakker litt, og har du skata en liten tid så vet du hvor SYKT digg det er å landet et nytt trick. Skating er jo veldig sosialt om du skater med venner. Man burde ikke gi opp pga. man har knekt en hånd av det. Skader kan man få de fleste steder. Synest du skal begynne å skate igjen jeg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Eventuelt starte med fotografi, og ta bilder av vennene dine som skater Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vel, hopp på skateboardet igjen. Du blir ofte kjent med nye om du bare snakker litt, og har du skata en liten tid så vet du hvor SYKT digg det er å landet et nytt trick. Skating er jo veldig sosialt om du skater med venner. Man burde ikke gi opp pga. man har knekt en hånd av det. Skader kan man få de fleste steder. Synest du skal begynne å skate igjen jeg 8406302[/snapback] sa aldri at jeg ga opp. bare blitt litt for lat. men skal ut i byen i morra tenker jeg. og ja, man møter masse med folk når man skater, ikke bare skatere, men folk som ''liker'' skatere også. seff hvis du ikke er en skikkelig svartkledd oppnedkors skater da. som noen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå