Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå?

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få deg hund. De tar mye tid.

8398027[/snapback]

Halve familien min er allergisk.

Skaff deg et pliktkrevende fritidssyssel, det være seg f.eks. jobb, kjæreste, idrett, korps eller speidern.

8398902[/snapback]

Har jobb og kan ikke øke antallet timer siden jeg er så ung og da ikke har lov til å jobbe så mye.

Begynn å spill et instrument eller to  :)

8402640[/snapback]

Er ikke så intrisert i musikk og i tillegg er jeg helt tone døv.

Lenke til kommentar

hvis ikke jeg er på data'n min. som er sjeldent, men skjer.

da gjør jeg et par ting.

Skater, selv om jeg har klart å brekke armen min med det.

Ødlegger sykkelen min med å hoppe og crosse rundt med den.

Stikker ned i byen å møter kompisser, og de tar alltids vel med noen flere nye folk.

og så har vi jo alltids fester med drikke. men det er bare gøy hvis du driter i at foreldra di merker du er drita dagen etter.

paintball kan jeg vel også si er kult.

og hvis du skal noe på data'n. prøv å få tak i kamera, ta bilder. bruk photoshop og kos deg med et vanvittig morsomt program.

Lenke til kommentar

Vel, hopp på skateboardet igjen. Du blir ofte kjent med nye om du bare snakker litt, og har du skata en liten tid så vet du hvor SYKT digg det er å landet et nytt trick.

Skating er jo veldig sosialt om du skater med venner. Man burde ikke gi opp pga. man har knekt en hånd av det. Skader kan man få de fleste steder.

Synest du skal begynne å skate igjen jeg :)

Lenke til kommentar
Vel, hopp på skateboardet igjen. Du blir ofte kjent med nye om du bare snakker litt, og har du skata en liten tid så vet du hvor SYKT digg det er å landet et nytt trick.

Skating er jo veldig sosialt om du skater med venner. Man burde ikke gi opp pga. man har knekt en hånd av det. Skader kan man få de fleste steder.

Synest du skal begynne å skate igjen jeg  :)

8406302[/snapback]

sa aldri at jeg ga opp. bare blitt litt for lat. men skal ut i byen i morra tenker jeg. og ja, man møter masse med folk når man skater, ikke bare skatere, men folk som ''liker'' skatere også. seff hvis du ikke er en skikkelig svartkledd oppnedkors skater da. som noen er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...