Rescue me Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er en gutt på snart 15 år som driver mye med data og bruker store deler av fritden min på den, men nå er jeg lei. Lei av alt som har med data å gjøre. De fleste kompisene mine driver også på med data og når vi er sammen blir det ofte mye data. Har nå tenkt til å slutta å være så mye foran pc'en og finne på noe nytt å gjøre som jeg også kan gjøre med venner. Har hvert fall tenkt å begynne på en selvforsvars sport, men aner ikke hvilken (forslag?). Men må også finne på noe annet jeg kan gjøre som er gøy. Forslag? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kickboksing er morsomt. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Logge av pc'en og så finne ut hva man har lyst til å gjøre bruker å være en god plan. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Logge av pc'en og så finne ut hva man har lyst til å gjøre bruker å være en god plan. 8393744[/snapback] Kommer ikke på noe. Alt virker så kjedelig. Lenke til kommentar
odetu Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kommer ikke på noe. Alt virker så kjedelig.8393812[/snapback] Nettopp. Fordi at du er vant med å sitte forran pc'en din og forventer at noe spennende skal no artig skal skje, men skjer det? Neh...svært sjelden. Logg av..røsk ut kabler og styr og la det gå ei uke uten pc...du vil komme til å nyte det..tro meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Du kan jo begynne med fotografering. Litt bruk av PC vil det jo bli, men det tåler du vel. Endret 15. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Interesser deg for litteratur. (det var en spøk) Ta deg en tur ut hver dag. (det er ikke en spøk) Prøv å finn deg ei jente å leke med. (det kan være vanskelig) Les masse lekser (det vil du ikke angre på) Hold deg sosial. Det skal fint gå ann å treffe venner uten å ha et konstant fokus på datamaskiner. Lykke til! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Interesser deg for litteratur. (det var en spøk) 8393962[/snapback] Leser litt av og til, men det er usosialt og blir fort kjedelig. Ta deg en tur ut hver dag. (det er ikke en spøk) 8393962[/snapback] Tar meg ofte en tur ut Prøv å finn deg ei jente å leke med. (det kan være vanskelig) 8393962[/snapback] Prøver hele tiden. Les masse lekser (det vil du ikke angre på) 8393962[/snapback] Gjør mye lekse og har gode karakterer. Hold deg sosial. Det skal fint gå ann å treffe venner uten å ha et konstant fokus på datamaskiner. 8393962[/snapback] Gjør det, men det blir enten data, film eller å sitte å stirre i veggen. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 lei av pc..hmm.. gå over til konsoll ...ta lappen på moped? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 lei av pc..hmm.. gå over til konsoll ...ta lappen på moped? 8394121[/snapback] Over et år til jeg kan ta lappen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Begynn å drikke. Seriøst. Daniel Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Begynn å drikke. Seriøst. Daniel 8394241[/snapback] I seccond that emotion. Litteratur.. hmm.. alltid nyttigt å utvide bokhyllen din. Hvorfor skulle det være en spøk, Fredrik? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 som æ har sagt tidligere, mindre snakk, mere knull nei ka man ska finn på, bli treningsnarkoman, funker:D Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg anbefaler trening. Det har vært med på å distansere forholdet mitt til datamaskinen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Fotball! Verdens mest utbredte sport. Jeg gleder meg til treningene hver dag, faktisk. I dag blir det sikkert kosetrening, siden jeg skal være trener for laget mitt denne uka Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Litteratur.. hmm.. alltid nyttigt å utvide bokhyllen din. Hvorfor skulle det være en spøk, Fredrik? 8394273[/snapback] Ingen kommentar. Da skal du i hvertfall finne utrolig god litteratur.. Henrik Ibsen skriver masse bra... "Sjur Gabriel" av Amalie Skram er også å anbefale. Lykke til! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ingen kommentar.Da skal du i hvertfall finne utrolig god litteratur.. Henrik Ibsen skriver masse bra... "Sjur Gabriel" av Amalie Skram er også å anbefale. Lykke til! 8397991[/snapback] Du er en ond sjel. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Få deg hund. De tar mye tid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Støtter forslaget om fotografering. Det er ikke akkurat så sosialt, men kanskje det er noe for deg? De fleste har et kamera, så hvorfor ikke lære seg det generelle og ta noen bilder man blir fornøyd med? Jeg støtter også forslaget om fotball, fordi det er den beste sporten som finnes. Nettopp på grunn av at det er utrolig gøy, sosialt og sammenbindende. Hvis du hater fotball, så driter du så klart i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå