Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå?

Rescue me

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på snart 15 år som driver mye med data og bruker store deler av fritden min på den, men nå er jeg lei. Lei av alt som har med data å gjøre. De fleste kompisene mine driver også på med data og når vi er sammen blir det ofte mye data. Har nå tenkt til å slutta å være så mye foran pc'en og finne på noe nytt å gjøre som jeg også kan gjøre med venner. Har hvert fall tenkt å begynne på en selvforsvars sport, men aner ikke hvilken (forslag?). Men må også finne på noe annet jeg kan gjøre som er gøy. Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ikke på noe. Alt virker så kjedelig.

8393812[/snapback]

Nettopp. Fordi at du er vant med å sitte forran pc'en din og forventer at noe spennende skal no artig skal skje, men skjer det? Neh...svært sjelden.

Logg av..røsk ut kabler og styr og la det gå ei uke uten pc...du vil komme til å nyte det..tro meg.

Lenke til kommentar
Interesser deg for litteratur. (det var en spøk)

8393962[/snapback]

Leser litt av og til, men det er usosialt og blir fort kjedelig.

Ta deg en tur ut hver dag. (det er ikke en spøk)

8393962[/snapback]

Tar meg ofte en tur ut

Prøv å finn deg ei jente å leke med. (det kan være vanskelig)

8393962[/snapback]

Prøver hele tiden.

Les masse lekser (det vil du ikke angre på)

8393962[/snapback]

Gjør mye lekse og har gode karakterer.

Hold deg sosial. Det skal fint gå ann å treffe venner uten å ha et konstant fokus på datamaskiner.

8393962[/snapback]

Gjør det, men det blir enten data, film eller å sitte å stirre i veggen.

Lenke til kommentar

Støtter forslaget om fotografering. Det er ikke akkurat så sosialt, men kanskje det er noe for deg? De fleste har et kamera, så hvorfor ikke lære seg det generelle og ta noen bilder man blir fornøyd med?

Jeg støtter også forslaget om fotball, fordi det er den beste sporten som finnes. Nettopp på grunn av at det er utrolig gøy, sosialt og sammenbindende. Hvis du hater fotball, så driter du så klart i det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...