Gå til innhold

Nyttårsforsett!

Wintermuthe

Anbefalte innlegg

Da nærmer året 2002 seg slutten og vi er klare for 365 nye dager med overoppheta prosessorer, lekkasjer i vannkjølinga, krangling med Telenor, løfter om bredbånd som skulle komme i fjor men ikke kommer før neste år, enorme spillopplevelser og uforklarlige ytelsesproblemer, LAN parites som ikke blir like bra som året før, krangling om Xbox vs. Playstation vs. Gamecube, supertilbud på webshopper der vi betaler på forskudd og er heldige om vi noensinne får varene, vi oppfordrer alle andre til IKKE å betale på forskudd etter å selv å ha betalt på forskudd for så å ha blitt lurt, casemodding som ender i ugjenkjennelige og groteske konstruksjoner, spam og atter spam, DVD-Jon anker, nye DVD-Jon rettssaker, aktoratet anker, nye DVD-Jon rettssaker, filmindustrien tillater gratiskopiering av filmer, musikkindustrien innrømmer at mp3 er kjekt å ha, spilleverandørene kommer opp med noe de kaller betatestere som har som oppgave å teste spillene før de legges ut i butikken, Økokrim våkner og finner ut at Internett skrives med stor "I" og ja; det finnes faktisk mye rart der ute ... Ikke vet jeg hva som kommer til å skje neste år men jeg gleder meg! Kom med forslag og eget nyttårforsett! Mitt løfte for neste år er:

Man skal ikke plage andre, man skal være snill og grei, og for øvrig kan man spille hva man vil ...

Godt Nyttår alle sammen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, å ta den opp igjen nærmere nyttår går jo an for de som planlegger å sitte foran skjermen i jula.

Jeg for min del planlegger seriøst høy partyføring, etterfulgt av avslapping og god mat.

Forsettene blir vel et resultat av fyllesjuke og bondeanger...

God Jul og Godt Nytt År så lenge!

Lenke til kommentar
Quote:

Jalla skrev (2002-12-19 17:01):

Joda, å ta den opp igjen nærmere nyttår går jo an for de som planlegger å sitte foran skjermen i jula.

Jeg for min del planlegger seriøst høy partyføring, etterfulgt av avslapping og god mat.

Man skal da ikke ha party i julen? Det er familie tid. Gå runt å rope på elgen kan du gjøre ellers i året. :wink:
Lenke til kommentar
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Jalla skrev (2002-12-19 17:01):

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->Man skal da ikke ha party i julen? Det er familie tid. Gå runt å rope på elgen kan du gjøre ellers i året. :wink:

heh hallo? Jula er den tiden med mest partyføring her i gården ihvertfall. Nå fredagen var det prøvesmaking på julebaksten (her lager man drikkevarene selv :)), julekvelden blir det vel en konjakk eller to, andre juledag er det dress, lommelerke og bytur. 3dje juledag er det fæst på lokalet og drambukk. 5 dagen er det familieselskap med medfølgende pol-spirit. så er det kuring fram til nyttårsaften, da er d flatfyll til laangt ut på nyåret..

schal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...