Gå til innhold

13 åring trenger sommerjobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du er 13 år kan du ikke gå rundt å forlange godt betalte jobber, det kan du vel i det fleste tilfeller heller ikke gjøre når det gjelder sommerjobb uansett alder.

Hvis du skal ha håp om å skaffe jobb i sommer, må nok dette gjøres gjennom kjente e.l.

Lenke til kommentar
tviler på at noen ansetter noen under den kriminelle lavalderen, kanskje du får klippet en plen ellerno men ikke håp på så veldig mye annet...

8393903[/snapback]

Jeg håper ikke på mye men så lenge jeg tjener LITT penger er jeg glad

Lenke til kommentar
Hva med å selge jordbær og sånt? Jeg har fler venner som hadde sånne sommerjobber når de var på din alder. :)

Godt betalt er det nok ikke, men litt er bedre enn ingenting?

8394018[/snapback]

takk!!

det er bedre enn ingenting

Lenke til kommentar

løp rundt i nabolaget og spør naboene om de trenger plenklipp i sommer, ingenting som er bedre enn å se noen andre klippe plenen mens man selv sitter og koser seg med en kald en på terrassen. dessuten slipper man maset på kjerring om at man må ut og ta plenen...ren bonus. ps: ikke spør damen i huset, spør alltid mannen!! spør du fruen sier hun bare at det er mannens jobb...

Lenke til kommentar
løp rundt i nabolaget og spør naboene om de trenger plenklipp i sommer, ingenting som er bedre enn å se noen andre klippe plenen mens man selv sitter og koser seg med en kald en på terrassen. dessuten slipper man maset på kjerring om at man må ut og ta plenen...ren bonus. ps: ikke spør damen i huset, spør alltid mannen!! spør du fruen sier hun bare at det er mannens jobb...

8394191[/snapback]

takk for tipset men det har jeg allerede gjort

Lenke til kommentar
Selg jordbær! 14 tegn!

Du tjener fra 400 kr pr dag. Er greit hvis du ikke har noe å gjøre en sommer og er 13 år. fire uker så har du tjent 12000+ kr

8397435[/snapback]

Tusen takk :D

men jeg tviler på at jeg tjener 12000 kr på å selge jordbær men jeg kan prøve i hvertfall

Lenke til kommentar

Norpost er en møkkajobb, spør du meg.... Du får en stygg tralle. Så får du et par bunker med reklame. Så må du brette de sammen slik at du får en av hver reklameavis til hvert hus. Så må du stappe de oppi tralla di, og labbe i vei. Jeg hadde 500 hus på ruta mi da jeg var 13. tok 2 timer, mye mer om vinteren. tjente noen ganger ikke mer enn 50 kr timen! På 9 måneder hadde jeg tjent 2100!

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Norpost er en møkkajobb, spør du meg.... Du får en stygg tralle. Så får du et par bunker med reklame. Så må du brette de sammen slik at du får en av hver reklameavis til hvert hus. Så må du stappe de oppi tralla di, og labbe i vei. Jeg hadde 500 hus på ruta mi da jeg var 13. tok 2 timer, mye mer om vinteren. tjente noen ganger ikke mer enn 50 kr timen! På 9  måneder hadde jeg tjent 2100!

8403888[/snapback]

Uf! det hørtes ikke nå serlig ut. Noe lignende er å gå med morgenavisen. Adresseavisen, Bergens tidende, Bergensavisen osv. Der tjener du 92kr per timen + ferielønn og nattetillegg. = 130 per time (150 hvis man er 18)

Lenke til kommentar
Norpost er en møkkajobb, spør du meg.... Du får en stygg tralle. Så får du et par bunker med reklame. Så må du brette de sammen slik at du får en av hver reklameavis til hvert hus. Så må du stappe de oppi tralla di, og labbe i vei. Jeg hadde 500 hus på ruta mi da jeg var 13. tok 2 timer, mye mer om vinteren. tjente noen ganger ikke mer enn 50 kr timen! På 9  måneder hadde jeg tjent 2100!

8403888[/snapback]

Uf! det hørtes ikke nå serlig ut. Noe lignende er å gå med morgenavisen. Adresseavisen, Bergens tidende, Bergensavisen osv. Der tjener du 92kr per timen + ferielønn og nattetillegg. = 130 per time (150 hvis man er 18)

8448793[/snapback]

Tjener man 92kr i timen for å gå med Bergens Tidende??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...