Gå til innhold

Kan noen lage banner?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er med i en Wow guild som heter "The Chosen of Azeroth"

Guild leaderen har satt i gang en stor konkuranse med premie på 100g til den som lager det beste banneret, så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg å lage ett Banner til denne fun guilden.

MadsFN takker forumets Kreative personer for hjelpen på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TRibal89, virker ikke som om du har spilt wow før... Man kan nemmelig ikke sende gold over de forskjellige serverne altså hvis en som spiller wow hjelper til og lager banneret, men ikke spiller på samme server som trådstarter, vil ikke trådstarter ha mulighet til å gi han gullet med mindre denne personen lager en "alt" på trådstarter sin server.

Men når alt kommer til alt er jeg litt enig med deg og okasin. Hvorfor skal noen hjelpe han å lage et bilde som kun han tjener noe på (annet enn å være hyggelig).

Uansett, 100g er jo abre småpenger i wow.. tjener det jo kanskje enklere ved å farme en ved å bruke tid på å tegen bildet, med mindre du har PS skills da, noe det virker so mom trådstarter ikke har... :p eller at karakteren din er i veldig lav lvl og man trenger litt penger for en "enkel start".

Lenke til kommentar

Jeg har ingen grunn, men jeg hadde lagt ut her uansett med eller uten 100g, jeg vil for det første hjelpe guilden... jeg visste dere kom til å kommentere gevinsten på 100 gull..

PS: Jeg takker ikke nei til 100 free golds :whistle:;)

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Vi er Alli guild, vi er low lvl fun guild, guild tabard er rødt med ei gul ørn lignende ting på, Guild tabarden må egentlig ikke inneholde noe spess annet enn "The Chosen of Azeroth"

Hva mener du med raser? hvis du mener sånn Human/ Nighelf og lignende så er jo alle rasene med i guildet :)

Lenke til kommentar
utrolig bra må jeg si. Du har tatt en svart bakgrunn, satt inn to figurer og en "fet" skrift.

8431633[/snapback]

Og når man gjør dette helt gratis, hvorfor legge noe mer i det?

Du trenger ikke slenge slike småfrekke kommentarer når han faktisk er den eneste som har bidratt med noe, noe din post absolutt ikke gjør.

Lenke til kommentar
oki, jeg har ikke spilt wow nei, men er helt eneig folk med at det er littteit at noen skal lage for at han får nytte av det

8394455[/snapback]

Er ikke hele poenget med et forum og hjelpe folk uten å få noe tilbake annet enn hjelp fra andre igjen?

Fy fader til syting det var i tråden.

Lenke til kommentar
utrolig bra må jeg si. Du har tatt en svart bakgrunn, satt inn to figurer og en "fet" skrift.

8431633[/snapback]

Og når man gjør dette helt gratis, hvorfor legge noe mer i det?

Du trenger ikke slenge slike småfrekke kommentarer når han faktisk er den eneste som har bidratt med noe, noe din post absolutt ikke gjør.

8431784[/snapback]

for jeg vil tro at MadsFN trenger noe litt bedre en dette for å vinne konkurransen(og da er det dumt og spørre her selvsagt). Var kanskje litt småfrekt, men da kan han ta det med seg videre og gjøre det bedre neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...