nabbskall Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei! Har en 1 mnd gammel sony ericsson w810I. Problemet er at når jeg stapper i hodetelefonene for å høre på musikk, så stopper telefonen. Det funker fint om jeg har i pluggene, og så starter telefonen, men ikke om jeg har dem i mens telefonen er på.. Dette begynner å bli svært irriterende, og jeg begynner å lure på om det er batteriet som trøbler? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det er kanskje trøbbel i det den bytter profil. prøv å bytte profil manuelt og se hva som skjer. tipper verksted er neste stopp. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Beklager for sent svar, men jeg glemte tråden. Har prøvd og byttet profil, og da restartet den seg ikke, kun når jeg har i headsetet :/ Er det eneste jeg kan gjøre å ha den på verksted da? kommer slikt til å koste meg noe særlig når jeg har abonnement fra netcom youngtalk?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 tror det er fint lite annet å gjøre enn å dra på verksted med den. det skal vel ikke koste deg noe så lenge telefonen ikke har støt og/eller fuktskader (tror jeg, det sikreste er vel å spørre hos forhandleren). sjekk forresten hvordan det står til med "kontakten" nede på telefonen og på pluggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå