ekl1tz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg bestillte meg en 20" samsung skjerm av http://www.papyrus.no/ på Torsdag. Siden sier at de har 70 skjermer på lager. Men de har enda ikke sendt pakken! Hva er det for noe tull!? Noen som har erfaring med butikken? Håper på å bli positivit overasket her for å være helt ærlig... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Spørs når på torsdag du bestilte. Noen web shopper bruker en 2-3 dager før de sender. Nå er det helg og da skjer det ikke mye hos de fleste. Ellers får du bruke de som sender alle lagervarer som oftest på dagen (med mindre det er veldig mye ordrer den dagen) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg bestillte meg en 20" samsung skjerm av http://www.papyrus.no/ på Torsdag. Siden sier at de har 70 skjermer på lager. Men de har enda ikke sendt pakken! Hva er det for noe tull!? Noen som har erfaring med butikken? Håper på å bli positivit overasket her for å være helt ærlig... 8393430[/snapback] Papyrus har ikke folk som jobber i helgene. Dersom det var så veldig hastverk burde du kanskje ha sjekket hvor raskt de sender ut ting før du bestilte? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Om han bestilte skjermen på torsdag burde de ivertfall klare å få den ut døra på fredag. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Om han bestilte skjermen på torsdag burde de ivertfall klare å få den ut døra på fredag. 8393935[/snapback] Kommer an på når på torsdag den ble bestilt. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Nei nå begynner jeg å bli små irritert. De har hatt 4 dager på seg nå, og de har enda ikke sent den. Er det mulighet for avbestilling hos de treig ostene der? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du har vel "min side" der og? Er orderen "åpen" enda, så er det vel bare å avbestille. For å korrigere litt så er det vel i realiteten bare 2 dager de har hatt på seg. Men de burde kunne ha fått den avgårde nå såfremt den er på lager. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Nei, har du sett! De sendte den nettop! Flaks for dem, var på vei til å avbestille Edit: Tråden kan stenges Endret 16. april 2007 av ekl1tz Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nei nå begynner jeg å bli små irritert. De har hatt 4 dager på seg nå, og de har enda ikke sent den. Er det mulighet for avbestilling hos de treig ostene der? 8397830[/snapback] Hvor får du 4 dager fra? Du bestilte på torsdag, i dag er det mandag. Helgedagene telles faktisk ikke med, siden de ikke er arbeidsdager. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg venter på svar på en epost jeg sendte dem for en uke siden, angående en Acer pc. Der tapte de et salg på kr13500,-. Hvis dem ignorer henvendelser sånn gidder ikke jeg å handle der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Papyrus er en vanlig butikkjede, som etterhvert prøver seg litt på nett. Dermed er det naturlig at de ikke er like effektive som de rene nettbutikkene . Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Finnes de som gjør dette raskere, men vil ikke si at det var katastrofe. Noe som vet de fysiske butikkene til Papyrus har de samme prisene som nettbutikken deres? Lenke til kommentar
vikingjan Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei ! Jeg har akkurat hatt med Papyrus å gjøre. Torsdag bestilte jeg en bærbar pc og (det jeg trodde var) kompatibelt minne (1GB). Fredag ble det besvart fra Papyrus at jeg hadde valgt et minne som ikke passet denne pc'en. Jeg hadde tenkt meg dette minnet i denne pc'en fordi den, litt uvanlig, var utstyrt med 1 * 1 GB minne og hadde en minneplass ledig. Jeg fikk også vite at jeg kunne kansellere og bestille på nytt når min VISA-reservasjon var annullert. På telefon fikk jeg bedt om at en pc skulle holdes av. Jeg bestilte på mandag og på tirsdag sto pc'en i "rest" og kunne ikke skaffes før i neste uke. Litt usikker ringte jeg til Papyrus som kunne bekrefte at pc'en var reservert og skulle sendes i dag onsdag ... Jeg fikk i alle fall god personlig service fra Papyrus og de svarte til mine forventninger i alle fall. M.v.h. Jan M Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noe som vet de fysiske butikkene til Papyrus har de samme prisene som nettbutikken deres? 8418802[/snapback] bumper denne jeg, fortsatt ingen som kan svare på om de har samme prisene i butikken som på nett? Det er en del mobiltelefon tilbehør som er veldig billig på nettsidene deres, men jeg ville ha foretrekt å handle i butikk (og slippe postutgifter). Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noe som vet de fysiske butikkene til Papyrus har de samme prisene som nettbutikken deres? 8418802[/snapback] bumper denne jeg, fortsatt ingen som kan svare på om de har samme prisene i butikken som på nett? Det er en del mobiltelefon tilbehør som er veldig billig på nettsidene deres, men jeg ville ha foretrekt å handle i butikk (og slippe postutgifter). 9109763[/snapback] De har ikke det, prisene i butikken er 5-15% dyrere. Treo 750 gikk opp 800 kr fra nett til butikk hos dem faktisk. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg bestilte noen ladere fra dem på vegne av konsernet, for å teste dem som leverandør. En uke etter bestilling måtte vi purre på bestillingen og få dem til å sende varene med bud fordi det hastet. Jeg er IKKE imponert. Kommer ikke til å benytte dem ved hastebestillinger igjen, men kan vurdere det ved småbestillinger. Bestillinger gjort på nettet bør følges opp per telefon om det haster.... Lenke til kommentar
esil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noe som vet de fysiske butikkene til Papyrus har de samme prisene som nettbutikken deres? 8418802[/snapback] bumper denne jeg, fortsatt ingen som kan svare på om de har samme prisene i butikken som på nett? Det er en del mobiltelefon tilbehør som er veldig billig på nettsidene deres, men jeg ville ha foretrekt å handle i butikk (og slippe postutgifter). 9109763[/snapback] Hei, de har butikker, du finner kontaktinfo på siden deres. Jeg var innom butikken i Olav Vs gate for å se på en Lenovo Flinke folk som gjerne informerer og selger, men som er greie nok til å fortelle at det tilbudet de har på nettbutikken er bedre. Vet ikke om det gjelder generelt, men i alle fall på den maskinen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Jeg bestilte på søndag en skjerm og et tastatur fra Papyrus. Mandags morgen kl 08.58 gikk jeg inn for å gjøre endringer, men da stod ordren min allerede som ”Behandlet”. Dette ble jeg voldsomt imponert over, for det stod tross alt ”Behandlet” og ikke ”Under behandling”. Men jeg fant ikke noe sporingsnummer, så jeg forstod etter hvert at pakken faktisk ikke var sendt. Nå var jeg nettopp inne igjen og så at den fortsatt ikke var sendt – ca 26 timer etter at den var ”Behandlet”. Tanken slo meg at de raskt bare endrer status på alle innkommende bestillinger slik at det ikke skal være mulig å på enkelt vis avbestille disse i behandlingsperioden, men mens jeg leste denne tråden tikket det inn en e-post med sporingsnr. Ikke så verst altså, men jeg holder fortsatt en knapp på teorien min om endring av status på bestillinger. Hvem er det som bruker over en hel arbeidsdag på å plukke og sende to varer? Edit: Ikke 100 % fornøyd, nei. Forsendelsen min var delt opp i to kolli (skjerm i det ene og tastatur i det andre), og begge disse ble registrert hos posten samtidig, men kun det ene ble innlevert til postkontoret, deretter videre til sentralen og til slutt hos mitt lokale postkontor. Hele tiden sjekket jeg sporingen og så at det andre kolliet stod med status ”Mottatt data om sendingen”, derfor øynet jeg en mulighet for at kolliene hengte sammen og bare det største ble registrert i de forskjellige instanser. Dette var ikke tilfellet. Etter å ha fått skjermen i hånden ringte jeg til Papyrus og uttrykte forklarte feilen. ”Den er sendt”, fikk jeg høre. Men nei, det ene kolliet var ikke sendt i det hele tatt, og da han oppdaget dette sa han at ”Det har blitt forsinket én dag”. Forsinket?? Jeg tipper heller at de har glemt den. Nå er det ikke så fryktelig surt å måtte vente en dag ekstra på mitt nye tastatur, men jeg dro tidlig fra jobben i går for å rekke posten, og det orker jeg ikke gjøre igjen. Dermed må jeg vente helt til lørdagen. Bestilling på søndag, fremme på torsdag. Ikke helt topp, men heller ikke forferdelig. 4/6. Ytterligere én i minus for at de endret bestillingen til ”Behandlet” allerede mandags morgen når det da tok over to døgn før det siste kolliet ble sendt. 3/6 Endret 6. september 2007 av Bradbury Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 papyrus er omtrent det samme som amentio.no, pcexpress.no, multicom.no, de sender varer meste parten av tiden fra leverandør/importør så du får pakka innen 3-4 dager helt vanlig, kan variere på pris og frakt og tid kan være at behandlig får melding fra pakke avdeling noe senere? jeg bestilte fra amentio i natt, og fikk bahandlet i morgen timene og sporings nummer, men ikke noe email, står bare behandlet osv, men ikke noe å si seg vrang på pakka kommer når posten kommer posten er det tregeste leddet når han man skal kjøpe noe på nett :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå