Notatblokk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Her er Skipper og Gyllfly i dag rett før de skal få mat. Da er det litt hissighet ute og går! Skipper er shettisen. Skipper igjen Pila syns det lukter noe rart Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 OK, jeg tok bilder av vaare hester ogsaa. Her er alle fire hestene. Vi bruker den ene til polo tror jeg. Den ene hesten spiser Og maa jo ogsaa faa med det eksotiske dyret: Det er en llama. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Llaaama! Så tøff! Jeg har lyst til å ta på den, for den ser myk ut! Ellers var det flotte hester dere hadde Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Haha. En Llama. Hva i alle dager skal dere med den? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bruke til å spytte på folk som de ikke liker seff. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg liker egentlig ikke hester, men den lille der var søt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Haha. En Llama. Hva i alle dager skal dere med den? 8436910[/snapback] Kapitalisme på sitt beste ^^ Likte munnkurven. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha. En Llama. Hva i alle dager skal dere med den? 8436910[/snapback] Kjekt aa ha! Naar mor faar oppfylt drommen sin om aa gaa paa tur med familien i fjellet, skal llamaen bare baggasjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha. En Llama. Hva i alle dager skal dere med den? 8436910[/snapback] Kapitalisme på sitt beste ^^ Likte munnkurven. 8445490[/snapback] Er det en munnkurv? Trodde det var en grime.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Og jeg aner ikke hva det er vi putter paa den llamaen.. Og heller ikke hva det har med kapitalisme aa gjore. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tror kanskje han mente at dere kun hadde de for å ha en llama. Jeg syntes den var kul, jeg. Men jeg tror det er en grime, og ikke en munnkurv.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Den skjonte jeg ikke helt, Eplefe. Vi har en llama for aa ha en llama, det maa vel vaere greit. En llama er kult. Den gaar sammen med hestene til vanlig og spiser det samme hoyet. Jeg aner ikke hva en grime er, saa der kan jeg ikke hjelpe deg desverre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 En grime er slik man har på hestene/llamaens hode for å ha noe å holde i eller feste "tau" i slik at man med enkelhet kan leie dem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ja, det hores vel riktignok ut, ettersom den llamaen er ganske sta og sjeldent vil gaa der vi vil den skal.. Den er fortsatt utrent, mor skal trene den naar hun faar tid........ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hehe. Er ikke rart at llamaer er litt staere enn vanlige hester da. Hester trenes fra de er 1år elns. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja ikke vet jeg. Mor ba meg gaa ut aa gi "tingene" mat... Saa vi er ikke veldig inn til det, selvom lillebror muligens skal ri litt paa hesteryggen i sommer. Vi har snakket om aa selge to av hestene, men vi faar naa se. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er det ingen i huset som rir regelmessig på hestene deres? Eller har dere stalljenter/gutter som gjør det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Går ut i fra det, siden de med ganske så stor sikkerhet ikke gidder å møkke Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Går ut i fra det, siden de med ganske så stor sikkerhet ikke gidder å møkke 8536029[/snapback] Den skjonnte jeg ikke helt?? Det er ingen som rir hestene regelmessig, det medforer riktighet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis det ikke er noen som rir hestene regelmessig, eller trener dem på en annen måte, så foreslår jeg at dere selger dem, da det ikke er bra for hestene. Det jeg mente var at jeg gikk ut i fra at dere hadde stallhjelper som møkket og ridde på hestene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå