Coffey Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Enkelt og greit de alle har så rare navn Endret 15. april 2007 av latter17 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN sier jeg! HVILKEN! Nå har ikke jeg FEAR, så jeg kan ikke svare deg, men om ikke noen andre har et svar på lager, finner du helt sikkert noe om du søker etter "fear savegames" på google. Der du laster ned savegames, står det ofte også "place save game in /correct/path/to/savegame" edit: Ser du rettet topic ja, good for you Endret 15. april 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 HVILKEN, HVILKEN, HVILKEN sier jeg! HVILKEN! Nå har ikke jeg FEAR, så jeg kan ikke svare deg, men om ikke noen andre har et svar på lager, finner du helt sikkert noe om du søker etter "fear savegames" på google. Der du laster ned savegames, står det ofte også "place save game in /correct/path/to/savegame" 8393333[/snapback] Er fra bøgda jeg, retta det nå men i FEAR er det bare en mange filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå