Ybbe Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Heisann... Jeg har akkurat fått denne her, og lurer på om jeg kan koble 2x 80x80mm blå led vifter til en bryter? Rheobus: http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=S...RHBUK2&toc=5880 Viftene: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLF4B Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Det skal nok funke siden greien din klarer 20wX4. og de viftene går på 2.4w Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Det blir ikke litt feil med hensyn til hvor mye strøm det er tilgjengelig på bryteren da? Kan risikere at begge viftene på samme bryter får mindre strøm og lik kjøling som ei vifte, men er det spennings regulator på viftene og det er nok strøm til 2 så går det jo fett... Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hmm, du må parallelkoble viftene viss du skal ha 2 på en kanal. Da vil det ligge 12v over begge(på full stryke), men strømen blir større gjennom brytern siden den skal drive 2 vifter. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Idiss : kan du forklare det litt mer nøyaktig hva jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Joa... Viss du ser på bildene på microplex.no så er det en blå koblingsboks bak på boksen. Du må ta og kutte av koblinga på beggeviftene, av issolere litt og så kobler du begge det røde kablene inn der det står "RED" og begge i svarte in der det sår "Black" da har du parallelkoblet viftene og de skal da trekke like mye strøm og ha lik spenning..... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Står ikke dette på microplex? Fulgte det ikke med bruksanvisning? Mvh,Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 19:15, skrev Sargent Fire:Står ikke dette på microplex?Fulgte det ikke med bruksanvisning?Mvh,Stian Det står oppført hos microplex - hver inngang takler 20w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå