Varmo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan vel svare nei på de fleste, muligens tja på noen. Selv om jeg "henger" en del her føler jeg meg på ingen måte avhengig. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? - Nei Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? - Nei, mobilen min suger. Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? - Nei. Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? - Nei. Har du sittet på forumet over 8 timer? Bare på forumet? Fått venner gjennom forumet? - Ikke irl. Kommunisert med venner gjennom forumet? - Ja. Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? - Nei. Får du abstinenser etter 5 minutter offline? - Håper ingen får det. Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. - Nei. Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? - Samme svar som nr 2 Har du flest folk på msn fra forumet? - Nei. Snakker du om forumet til vennene dine? - Forteller ting jeg ser, men for det meste til folk som er medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå