Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Har du sittet på forumet over 8 timer? Fått venner gjennom forumet? Kommunisert med venner gjennom forumet? Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Har du flest folk på msn fra forumet? Snakker du om forumet til vennene dine? Åh herre, hvordan kan vi bli kvitt dette? Postcounten min sier at jeg er ganske avhengig, og jeg kan si meg skyldig i alle spørsmålene over(pluss en hel del mer..) Endret 15. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Ja Nei, jeg drar ikke på besøk, hvis jeg gjør det har jeg alltid med laptopen min Ja Ja Tror det Ja Ja Ja Har hendt Ja Nei, laptop Av de som er pålogget, mye mulig Ja Endret 15. april 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Velkommen min fortapte sjel. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei, mitt navn er Svenn Andre, og jeg er forumavhengig. (Nå kommer delen hvor dere sier:) "hei svenn andre" Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei, mitt navn er Svenn Andre, og jeg er forumavhengig. (Nå kommer delen hvor dere sier:) "hei svenn andre" 8392917[/snapback] Hei Svenn Arne Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Nei Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Nei Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Nei Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Nei Har du sittet på forumet over 8 timer? Mulig, mens bedrevet med andre ting da. Fått venner gjennom forumet? Jepp Kommunisert med venner gjennom forumet? Nei Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Ja Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Nei Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Nei Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Nei Har du flest folk på msn fra forumet? Nei Snakker du om forumet til vennene dine? Ja Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nei. Nei. Nei. Ja. Tja. Nei. Ja. Ja. Nei. Nei. Nei. Nei. Ja. Hva vinner jeg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Du vinner et brukbart liv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) 1. Haha, Ja 2. ja. 3. Nei. 4. Nei. 5. Nei. 6. Ja. 7. Ja. 8. Nah. 9. Nei. 10. Nei. 11. Nei, ingen. 12. Noen ganger. Er jeg avhenig da? Endret 15. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Her blir det mange ja-svar. Jeg tenker ofte på at jeg heller kunne surfet på forumet i stedet når jeg er med andre. Jeg og mine to treningskamerater snakker mye om forumet på trening, det faller oss helt naturlig å diskutere brukere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hva er hemmeligheten til forum styret? Hva er det som får oss svake sjeler avhengig? Hjernekontroll? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? nei Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? ja Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? ja Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? ja Har du sittet på forumet over 8 timer? ja Fått venner gjennom forumet? ja Kommunisert med venner gjennom forumet? ja Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? ja Får du abstinenser etter 5 minutter offline? nei Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. nei Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? ja Har du flest folk på msn fra forumet? ja Snakker du om forumet til vennene dine? har skjedd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Er jeg avhenig da? 8392958[/snapback] Det eneste riktige svaret kan du bare finne ved å spørre deg selv. Er du avhengig? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Ja. Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Nei. Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Nei. Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Ja. Har du sittet på forumet over 8 timer? Det må i så fall være så vidt. Fått venner gjennom forumet? Nei. Kommunisert med venner gjennom forumet? Nei. Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Ja. Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Nei. Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Det hender at forumet er noe av det første jeg tenker på om morgenen, ja. Men nei, jeg har aldri drømt om forumet. Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Nei. Har du flest folk på msn fra forumet? Nei. Snakker du om forumet til vennene dine? Nei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Nei Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Nei Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Nei Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet?Nei Har du sittet på forumet over 8 timer? Meget mulig, men har nok gjort andre ting i tillegg Fått venner gjennom forumet? Tja Kommunisert med venner gjennom forumet? Ja Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Neh Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Nope Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Nei Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Nei Har du flest folk på msn fra forumet? Nei Snakker du om forumet til vennene dine? Nei Dette var jo ikke så ille, men synes alikevel jeg tilbringer altfor mye tid her inne.. Vanskelig å slutte.. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Nei Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Nei Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Nei Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Nei Har du sittet på forumet over 8 timer? Ja Fått venner gjennom forumet? Ja Kommunisert med venner gjennom forumet? Nei Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Nei Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Nei Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet.Nei Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Nei Har du flest folk på msn fra forumet? Nei Snakker du om forumet til vennene dine? Nei Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Joa.. Det hender da vel Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Ikke på mobilen min, men lånt pcn til en mens han var på do Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Nei Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Nei Har du sittet på forumet over 8 timer? Det tror jeg faktisk jeg har Fått venner gjennom forumet? Ja. En god del faktisk.. Kommunisert med venner gjennom forumet? Kan vel si ja her også Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Jess Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Nah Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Er ikke SÅ avhengi! Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Nope Har du flest folk på msn fra forumet? Hmm.. 65.. ja Gruppa med "HW-forumet" er størst ja Snakker du om forumet til vennene dine? Jess Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg lurer på hvordan jeg skal kutte ned på forumet.. Det er ikke akkurat bra for deg. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Nei Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Ja Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Nei aldri Har du sittet på forumet over 8 timer? Nei Fått venner gjennom forumet? Nei Kommunisert med venner gjennom forumet? Nja Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Litt, men det er ikke det største problemet med å være borte fra nettet Får du abstinenser etter 5 minutter offline? Nei, hvem har vell det? Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Aldri Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Nei Har du flest folk på msn fra forumet? Nei Snakker du om forumet til vennene dine? Har hendt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Skjer det at du er med venner, så tenker du at det hadde vært bedre å sittet hjemme på forumet? Nei. Har du gått på forumet i hemmelighet på mobilen osv mens du har vært på besøk? Nei. Har du noen gang blitt oppe om natta mens besøket ditt sover og vært på forumet? Nei. Har du noen gang sagt nei til å gjøre noe for å være på forumet? Nei Har du sittet på forumet over 8 timer? Nei. Fått venner gjennom forumet? Nei. Kommunisert med venner gjennom forumet? Har utvekslet ord et par ganger med folk jeg kjenner irl her, men ikke til vanlig nei. Har du tenkt på forumet når du ikke har hatt internett? Tja, det har jeg da Får du abstinenser etter 5 minutter offline? ]Nei. Ligger du i senga om morningen og tenker på forumet? Tenker at du liksom surfer i søvnet. Nei. Har du sittet med psp/mobiltelefon inne på do og surfa forumet? Haha, nei. På dass gjør jeg mitt fornødne og kommer meg ut. Har du flest folk på msn fra forumet?Nei. Snakker du om forumet til vennene dine? Har hendt jeg har nevnt det et par ganger i farta. Endret 15. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå