Wollan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Tv-show som Nytt på Nytt, Åpen Post, Team Antonsen, Etaten, Valen Tv, Tv2-nøttene, Nissene på Låven, Trotto Libre, Brødrene Dal, Rikets Røst, Torsdagsklubben er bare eksempler på norske humor-program. Personlig er alle disse mine favoritter, hva er dine? Grunngi dine begrunnelser her! Endret 15. april 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Uti vår hage er det desidert morsomste jeg har sett noen gang. I tillegg liker jeg de gamle Tv2-nøttene (med Eckbo). Første gang Nissene på låven ble sendt på TvNorge, lo jeg godt. Dog har det blitt ødelagt etter at kanalen har sendt det i reprise 5 sesonger på rad. Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Denne burde egentlig ha blitt postet her. Uansett, jeg liker alt det du har nevnt, men aller best liker jeg Åpen Post. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tre brødre som ikke er brødre, og team antonsen er helt fantastisk. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Uti vår hage er det desidert morsomste jeg har sett noen gang. 8392906[/snapback] Enig med deg. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 KLM er kongen av norsk humor. Humoren er så uskyldig, går nesten aldri ut over noen, og er vanvittig morsom! Fytti, de radiosketsjene de har er til å få latterkrampe av. Er nesten farlig å høre på de i bilen når man er på lengere turer. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 KLM er kongen av norsk humor. Humoren er så uskyldig, går nesten aldri ut over noen, og er vanvittig morsom! Fytti, de radiosketsjene de har er til å få latterkrampe av. Er nesten farlig å høre på de i bilen når man er på lengere turer. 8402627[/snapback] Agreed! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Humoren er så uskyldig, 8402627[/snapback] Humoren var nok ikke like uskyldig i sin tid. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 premium, nei, de var kanskje ikke det. Men sett i forrhold til dagens uthengings-humor er det en veldig snill form for humor. Når Knut Lystad virkelig går inn for å lage en radiosketsj med bare ordspill, da blir det hylende morsomt, og ikke en kjeft tar skade av det. Det er hva jeg kaller humor! Selv KLM tøyde jo litt grenser når de hadde med både nakene damer i sine sketsjer, og til stadighet mobbet Hågensen og Staff. Men det er veldig uskyldig i forrhold til dagens humor mener nå jeg Og fortsatt vanvittig morsomt! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dei er jo norges løgneste! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Uti vår hage er best, de fikk til og med Pål Bang Hansen til å stille opp i en episode Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det noen andre som syns Etaten var løye?? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå vet jeg ikke hva "løye" betyr, men Etaten var ikke på langt nær så bra som det andre Antonsen har prestert. Det virker som at han trenger de andre (Eia, Johansen) for at ting skal bli like morsomt. Det som var festlig var da han skulle ha samtaler med sjefen (han med afasi), eller da Rune(?) ble plassert på kopirommet, da kontoret hans skulle bli pauserom. :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg flytter denne fra humor til tv jeg, føler den hører bedre hjemme der, i forhold til hva som resten av humorkategorien består av . Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Er det noen andre som syns Etaten var løye?? 8411756[/snapback] Det var løye, men ikke jysla løye. Edit: Løye betyr det samme som artig. Endret 18. april 2007 av premium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå