Gå til innhold

Norske humorprogram på sitt beste

Anbefalte innlegg

Tv-show som Nytt på Nytt, Åpen Post, Team Antonsen, Etaten, Valen Tv, Tv2-nøttene, Nissene på Låven, Trotto Libre, Brødrene Dal, Rikets Røst, Torsdagsklubben er bare eksempler på norske humor-program. Personlig er alle disse mine favoritter, hva er dine? Grunngi dine begrunnelser her! :)

teameckbo.jpg

Endret av Wollan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uti vår hage er det desidert morsomste jeg har sett noen gang.

I tillegg liker jeg de gamle Tv2-nøttene (med Eckbo). Første gang Nissene på låven ble sendt på TvNorge, lo jeg godt. Dog har det blitt ødelagt etter at kanalen har sendt det i reprise 5 sesonger på rad.

Lenke til kommentar
KLM er kongen av norsk humor. Humoren er så uskyldig, går nesten aldri ut over noen, og er vanvittig morsom! Fytti, de radiosketsjene de har er til å få latterkrampe av. Er nesten farlig å høre på de i bilen når man er på lengere turer.

8402627[/snapback]

Agreed!

Lenke til kommentar

premium, nei, de var kanskje ikke det. Men sett i forrhold til dagens uthengings-humor er det en veldig snill form for humor. Når Knut Lystad virkelig går inn for å lage en radiosketsj med bare ordspill, da blir det hylende morsomt, og ikke en kjeft tar skade av det. Det er hva jeg kaller humor! Selv KLM tøyde jo litt grenser når de hadde med både nakene damer i sine sketsjer, og til stadighet mobbet Hågensen og Staff. Men det er veldig uskyldig i forrhold til dagens humor mener nå jeg :) Og fortsatt vanvittig morsomt!

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva "løye" betyr, men Etaten var ikke på langt nær så bra som det andre Antonsen har prestert. Det virker som at han trenger de andre (Eia, Johansen) for at ting skal bli like morsomt. Det som var festlig var da han skulle ha samtaler med sjefen (han med afasi), eller da Rune(?) ble plassert på kopirommet, da kontoret hans skulle bli pauserom. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...