archongamer Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Satt å spilte på min 360 da det kom et voldsomt bråk fra maskina. Lyden kom tydelig fra dvd drevet, så jeg avsluttet og restartet maskina. Nå vil ingen plater leses, og det kommer bare en stygg lyd før det står "disc unreadable". Har prøvd med flere forskjellige spill og det er tydelig noe har gått alvorlig galt med dvd spilleren til 360-en min. Resten av maskina fungerer som før og jeg kan spille demoer og alt det andre. Maskina har stått rolig på samme sted de 4 mnd jeg har hatt maskina og har ikke fått støt eller andre skader. Noen som har opplevd det samme og vet om en "petter smart" løsning, eller er det ingen utvei enn å ringe microsoft i morgen? Lenke til kommentar
endresen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Som "alle" andre må du nok sende din 360 til rep. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 endresen, du må alvorlig talt få deg en hobby foruten å gå rundt på forumet å lage kvalme. Er nok krangling her fra før... Til OP, du må nok ringe kundesupport og greie deg uten boksen din en liten stund for den må nok en tur til tyskland =/ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 endresen, du må alvorlig talt få deg en hobby foruten å gå rundt på forumet å lage kvalme. Er nok krangling her fra før... Til OP, du må nok ringe kundesupport og greie deg uten boksen din en liten stund for den må nok en tur til tyskland =/ 8393312[/snapback] Takker for det, da hiver jeg meg på telefonen i morgen. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 endresen, du må alvorlig talt få deg en hobby foruten å gå rundt på forumet å lage kvalme. Er nok krangling her fra før... Til OP, du må nok ringe kundesupport og greie deg uten boksen din en liten stund for den må nok en tur til tyskland =/ 8393312[/snapback] Alt blir mye greiere når man blokkerer sånne, så takk for tipset Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 endresen, du må alvorlig talt få deg en hobby foruten å gå rundt på forumet å lage kvalme. Er nok krangling her fra før... Til OP, du må nok ringe kundesupport og greie deg uten boksen din en liten stund for den må nok en tur til tyskland =/ 8393312[/snapback] er svaret ditt en spøk? Du sier jo det samme som han du skjeller ut; at han må levere xboxen til service Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 endresen, du må alvorlig talt få deg en hobby foruten å gå rundt på forumet å lage kvalme. Er nok krangling her fra før... Til OP, du må nok ringe kundesupport og greie deg uten boksen din en liten stund for den må nok en tur til tyskland =/ 8393312[/snapback] er svaret ditt en spøk? Du sier jo det samme som han du skjeller ut; at han må levere xboxen til service 8394351[/snapback] Det samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis man kaller det kvalme så er det litt rart =S Men ja, ring Microsoft sin kundeservice så kommer DHL på døra Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis man kaller det kvalme så er det litt rart =S 8394760[/snapback] Da har du kanskje ikke sett mr endresen sine tidligere innlegg. Jeg har også en sterk mistanke om at "endresen" ikke er hans første brukernavn for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg sier han skal gjøre det samme som han, men i motsetning til han så legger jeg ikke inn små kommentarer i hver ENESTE post som sier noe negativt om 360. Om du tar en titt på alle postene til vedkommende merker du lett det ~~ Syns det er nok krangling her på konsoll forumet fra før... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 skjønner ikke helt hva som var galt med innlegget hans, trur det er heller for mange som er hårsåre og må slutte å se negativt på hver eneste setning som blir skrevet. Og ikke minst slutte å kommentere det sånn at det blir rabalder. Det er jo sant at "alle" andre må levere til rep når noe sånt skjer. så skjønner ikke greia. Men OT: Må nok levere på rep ja.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 skjønner ikke helt hva som var galt med innlegget hans, trur det er heller for mange som er hårsåre og må slutte å se negativt på hver eneste setning som blir skrevet. Og ikke minst slutte å kommentere det sånn at det blir rabalder. Når sant skal sies så har endresen en god rekke poster i god gammel troll-aktighet! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Rocky III, han har flere poster. Bare sjekk ut ett par andre tråder så ser du hva jeg mener. Hvorfor jeg tok det opp her er fordi jeg ikke gadd blande meg inn i de andre trådene Men, til OP, om xboxen tar lang tid å komme tilbake husk å ring for å forsikre deg om at den ikke har gått i glemmeboka. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 det jeg la merke til når jeg leste de siste postene i går kveld var at 4 av 10 dreide seg om ødlagte xbox360, helt sikkert en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis man kaller det kvalme så er det litt rart =S 8394760[/snapback] Da har du kanskje ikke sett mr endresen sine tidligere innlegg. Jeg har også en sterk mistanke om at "endresen" ikke er hans første brukernavn for å si det sånn. 8394934[/snapback] haha Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Tydelig at 360 problemene ikke blir mindre akkurat. 3-4 tråder om 360 problemer bare på første siden ? Du må nok sende den inn ja. Og mest sannsynlig igjen og igjen. Er mange som er på sine 3dje/4dje+- 360'er allerede. 8392968[/snapback] Dette postet endresen et minutt før han postet her. Endret 16. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det forandrer ikke det inntrykket som blir gitt her på formuet at 360 har mange feil. På et visst tidspunkt i går var det 4 av 15 poster på forsiden som omhandlet feil på 360. Det er verdt å tenke over i det minste. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 såklart ikke, men du ser at endresen bare er ute etter å skape kvalme på forumet. Lenke til kommentar
assassai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Høres ut som et firmware problem. Har du kjøpt ferdig flashet x360? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Høres ut som et firmware problem.Har du kjøpt ferdig flashet x360? 8396120[/snapback] Mulig det, men skulle dvd-spilleren lagd et helvetes leven uansett plate da? Hva slags flash den har vet jeg ikke, bare kjøpte 360 ny jeg Da var telefonen til microsoft support unnagjort og det skal komme en pakke på døra visstnok. Takker for alle bidrag til hjelp, og litt interessant krangling inni mellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå