Gå til innhold

x-box 360 starter ikke? RØDT LYS!

majestikk

Anbefalte innlegg

3% feilrate er hva MS selv har gått ut med. Selv tviler på den er så lav, svært usannsynlig.

8400858[/snapback]

Det er solgt ca. 10,000,000 360-er. Etter mine matematikkunnskaper (ikke det at de er så gode) å dømme så er 3% av 10 millioner 300 000 maskiner. Dette virker ikke så særlig usannsynlig. Heller er det ikke en astronomisk del av maskiner med feil på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tydelig at 360 problemene ikke blir mindre akkurat. 3-4 tråder om 360 problemer bare på første siden ?

Du må nok sende den inn ja. Og mest sannsynlig igjen og igjen. Er mange som er på sine 3dje/4dje+- 360'er allerede.

endresen, du har allerede fått kritikk for mye av det du sier, men alikevel fortsetter du?

Lenke til kommentar
Tydelig at 360 problemene ikke blir mindre akkurat. 3-4 tråder om 360 problemer bare på første siden ?

Du må nok sende den inn ja. Og mest sannsynlig igjen og igjen. Er mange som er på sine 3dje/4dje+- 360'er allerede.

8392968[/snapback]

Eller det kan også ligge i noe med at enkelte fanboys har så lite å finne på at de lager sånne tråder...men det blir jo like spektulerende som hvor stor prosent andel av første parti går dukken.

Da jeg leverte min xbox fikk jeg helt ny tilbake :w00t: Og så solgte jeg den :innocent:

Lenke til kommentar

Ehm, det røde lyset signaliserer at strømmen ikke kommer ordentlig til, så prøv å dra inn og ut strømforsyninga :) Det har fungert hos meg, for problemer med 360 er bare noe man må pugge når man har en! :p

Nå har jeg heldiggvis bytta den ut med en sexy Ps3 :D

Lenke til kommentar
På en kompis sin xbox 360 lyste det rødt pga at skjermledningen ikke var plugga i. :p Sikker på at det ikke er dette?

8411804[/snapback]

Ehm, det røde lyset signaliserer at strømmen ikke kommer ordentlig til, så prøv å dra inn og ut strømforsyninga :) Det har fungert hos meg, for problemer med 360 er bare noe man må pugge når man har en! :p

8412271[/snapback]

Takk for tipsene, skal prøve dette senere i dag. Support anbefalte meg å prøve å starte den uten HD. Håper det beste men er pessimistisk. Forrige gang for et år siden måtte jeg sende den til Tyskland. Tvi tvi.

Lenke til kommentar

8392968[/snapback]

Tydelig at du sitter på noen tall ingen andre her har hørt om.

Husk at de som har en Xbox 360 som virker ikke spammer forumet om at den virker :p Derfor ser det ut som om flertallet bytter den inn, noe som ikke er tilfelle.

Lenke til kommentar

8412271[/snapback]

OT: ÆSJ! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...