janrogerhaugen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei... Lurer på om det er mulig å trimme en tohatsu 25 4 takter!? koster det mye? er det noen man lett klarer selv? takker for alle svar! Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ta kontakt med din forhandler.På 2 takter er det bare å bytte en pakning i innsuget som tar deg toppen 2 min og koster 75,-. Men ta kontakt med din forhandler,så får du helt sikkert hjelp. Hvis ikke kontakt Bakken Motor i Drammen Lenke til kommentar
janrogerhaugen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Nå har jeg snakket med Bakken Motor og de sier at det koster flere tusen kroner...tror nok jeg dropper det jeg! Takker for svar Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nå har jeg snakket med Bakken Motor og de sier at det koster flere tusen kroner...tror nok jeg dropper det jeg! Takker for svar 8395541[/snapback] Da er det litt spes med firetakter,så det var synd.Da får du heller ta en tit på hva du kan hive ut av båten,så går den litt raskere Lenke til kommentar
janrogerhaugen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hehe kobler til servoer ,mottaker og sender så skal jeg nok få fart på den;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå