SirAnderz Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg kjøpte mitt GeForce 3 128 ddr ram sjermkort , og mamma viste ikke hva den kassa var når hun rydda et kott her. Og da kasta hu ledninga som skal gå ifra datan til tv. Og da lurer jeg på , hvor kan jeg bestille sånn ledning ? Er viktig.. På forhånd, takk Lenke til kommentar
norrick Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Oppgir du merke/modell så blir det litt enklere å svare. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 S-video kabel? eller den andre patenten med nesten samme plugg som ps2 mus/keyboard? det har de overalt på el butikker med litt tv og datautstyr jo. bare send mora di avgårde på shopping Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 15:46, skrev SirAnderz:Jeg kjøpte mitt GeForce 3 128 ddr ram sjermkort , og mamma viste ikke hva den kassa var når hun rydda et kott her. Og da kasta hu ledninga som skal gå ifra datan til tv. Og da lurer jeg på , hvor kan jeg bestille sånn ledning ? Er viktig..På forhånd, takk elkjøp/expert Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 15:46, skrev SirAnderz:Jeg kjøpte mitt GeForce 3 128 ddr ram sjermkort , og mamma viste ikke hva den kassa var når hun rydda et kott her. Og da kasta hu ledninga som skal gå ifra datan til tv. Og da lurer jeg på , hvor kan jeg bestille sånn ledning ? Er viktig..På forhånd, takk elkjøp/expert Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 clas ohlson kankje, hvis det er s-video, composite osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå