xHermansen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 lurte på om noen hadde noen style/trimme tips til denne? helst ikke så veldig dyrt.. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) styling kan du nok glemme, men kanhende du kan skru opp turbotrykket litt? Endret 18. juli 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 ja, det kan hende.. kunne tenkt meg og få den til og gå litt bedre, men jeg må også ha en ny demper.. det er jo sånn heving vettu Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Skal du justere opp ladetrykket bør du montere lambdasonde og leser. Da ser du blandingsforholdet mellom luft og bensin mens du kjører. Dette trenger du for å se at du ikke har justert trykket så høyt at innsprøytingen ikke leverer nok bensin lengre. For lite bensin vil gi tenningsbank, så ev. blåst toppakning og/eller smelta stempler. Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 oki.. da vet jeg det..! noen som har noe peiling på disse bilene generelt? vet hvor mange HK det er? vet at det er 1,8 t Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Wikipedia vet litt, klikk her Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Joda, det fins styling til disse. Men om det er pent, og hvor du får tak i det, vet jeg ikke... den er da ganske fet originalt: Endret 2. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det er umulig å finne felger til disse, boltsirkel er 4x136 eller noe Endret 3. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kanskje den kan bygges om til en annen boltsirkel, jeg vet ikke om gamle Leone er lik. Det GÅR an å få lagd nye flenser. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kanskje den kan bygges om til en annen boltsirkel, jeg vet ikke om gamle Leone er lik. Det GÅR an å få lagd nye flenser. 8531759[/snapback] Stemmer det, L-serien har samme boltsirkel.. det ser vi her: Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 noen som har deler til disse bilene liggans? kunne trengt dempere.. Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 ingen som har deler til disse bilene? alt av innteresse.. trenger bla. Frontrute, dempere, felger div. lister. vær så snill og ta kontakt viss dere har noe.. Noen som kansje vet om man kan bruke deler fra noen andre subaru.. som fks dempere? Lenke til kommentar
galelid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 lurte på om noen hadde noen style/trimme tips til denne? helst ikke så veldig dyrt.. Trimming er einaste eg kan komme med tips om, ein xt turbo, har ein 1,8 liter boxer motor med 136 hk. og ladde tryk på såre 0,7 bar meiner eg. stiller du opp til 0,9- 1 bar og moterer int. cooler for kjøling so blir det bra. men ikkje høgere, med tanke på at motoren er slitt. int.cooler ha opp til 20% heste øking, og so tar du og moterer større eksos. og gjerner katalysator. ja, det kan hende.. kunne tenkt meg og få den til og gå litt bedre, men jeg må også ha en ny demper.. det er jo sånn heving vettu bytt ut heve demperene min nokon vanelige orginale. dyrt og bytte. og du skal få den litt stivere Lenke til kommentar
galelid Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er umulig å finne felger til disse, boltsirkel er 4x136 eller noe meiner felgane skal vere 4 x 100 er det samme som leonen. vi hadde alu felgene på ein leone turbo ein gong. Lenke til kommentar
legacy88 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Gratulere med rå bil! En i familien hadde en gang en slik, og han fant felger fra en gammel peugoet som passet over. Følgende har merker har felger til din bil: Volk Racing - Rays Engineering - Konig - Finn ut den eksakte boltsirkelen til XT'n og ring til Sharif, han finner det garantert og billig. KYB skal ha coilovers til denne bilen, er sikkert flere merker som har, da denne bilen er veldig populær i U.S.A og Australia. Ground Control har fjærer. For mer inspirasjon og deler til bilen din så kan du se på www.cardomain.com og velge subaru xt. Finnes mye bra på australske, amerikanske subaru forum. Søk: xt på youtube, mye bra. Motormessig er denne subaruen i "loyale" klubben der Leone er med."Subaru 1800" Mitt forslag: (Få sveiset effektanlegg "dtm" ende), dumpventil, knfilter og soting hele veien. Du kunne jo ha slengt inn et bilde av bilen her da:)? Nydelige biler etter mine øyne. Endret 3. desember 2007 av legacy88 Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulere med rå bil! En i familien hadde en gang en slik, og han fant felger fra en gammel peugoet som passet over. Følgende har merker har felger til din bil: Volk Racing - Rays Engineering - Konig - Finn ut den eksakte boltsirkelen til XT'n og ring til Sharif, han finner det garantert og billig. KYB skal ha coilovers til denne bilen, er sikkert flere merker som har, da denne bilen er veldig populær i U.S.A og Australia. Ground Control har fjærer. For mer inspirasjon og deler til bilen din så kan du se på www.cardomain.com og velge subaru xt. Finnes mye bra på australske, amerikanske subaru forum. Søk: xt på youtube, mye bra. Motormessig er denne subaruen i "loyale" klubben der Leone er med."Subaru 1800" Mitt forslag: (Få sveiset effektanlegg "dtm" ende), dumpventil, knfilter og soting hele veien. Du kunne jo ha slengt inn et bilde av bilen her da:)? Skal prøve og få lagt ut noen bilder =) skal muligens oppover mot trondheim og hente ny XT til helgen.. men alt utstyr, innkludert digidash.. Tenker på og bruke den jeg alerede har som delebil, hvis det er noe som burde byttes. Så hvis du er inntrisert i en sånn bil, så får du si ifra;) Nydelige biler etter mine øyne. Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Blir mulig ny XT til neste uke, bilder blir lagt ut men engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå