bkf_94 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei jeg har et problem............. For en uke siden fikk jeg en splitter ny Xbox 360 (kjøpte). i Formiddag spilte jeg litt på den. Da hadde jeg den på stuen, men så flyttet jeg den inn på rommet mitt og da ville den ikke starte. Det oransje lyset viser at strømmen er på alle ledingene er koblet til.................. ..........Hvorfor vil den ikke starte og kan noen si meg hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kommer det noen røde lys på fronten eller? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis den ikke går på i det hele tatt kan det være at strømkabelen ikke er koblet ordentlig til i Xboxen. Strømforsyningen min lyser uansett om den er koblet i Xboxen eller ikke. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du spiller vel ikke guitar hero? Nyeste patchen kan lede til død 360 ifølge rykter. Ikke noe som er fast bestemt, men det kan være en mulighet. Jeg ville ha ringt MS support. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Helt sikker på at strømkabelen har "klikket" helt inn i konsollen? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kan være det og ja. Min er litt vanskelig, så jeg må dytte den inn big-time for at den skal sitte skikkelig. Lenke til kommentar
majestikk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) hva skal man gjøre hvis rødt lys? Endret 15. april 2007 av majestikk Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 takk til alle!! Jeg skal ''forklare'' alt: Alle kablene er inni, strøm ''boksen'' lyser så strømmen er på strøm-kabelen er ''klikket'' på. Jeg trykker på Disk ut knappen men den kommer ikke ut så jeg prøver å trykke på På-knappen men det virker heller ikke Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis mulig, bytt ut strømkabelen med en annen en, lån av en venn eller noe sånt. Hvis den funker da er det noe galt med strømboksen, og du må dra til dit du kjøpte den og be om en ny. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du spiller vel ikke guitar hero? Nyeste patchen kan lede til død 360 ifølge rykter. Ikke noe som er fast bestemt, men det kan være en mulighet. Jeg ville ha ringt MS support. 8392668[/snapback] Hva kødder du?? :O Er jo favoritt spillet mitt og den ble patcha igår Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg fant problemet men jeg skulle få lov til å bytte den men takk for alle tips Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hva var feilen? 8397137[/snapback] Mest sansynelig var feilen at maskinen var ''overophetet'' jeg hadde spilt på den alt for mye, men jeg hadde ikke spilt mer enn 7 timer på en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå