LordMelchett Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Creative GeForce4 TI4200 64MBram. Har problemer med at mitt nye skjermkort låser spill. Kan spille i ca 2-3 minutter(Morrowind, THPS3, NeverWinterNights osv..) før spillet kræsjer med en hakkete lyd. Jeg kjører på dual OS med Win2000 og WinXP på hver sin partisjon. Har ellers en Athlon XP 1700 prosessor, 512 MB RAM, 60 GB hardisk i 3 partisjoner, Creative Live Lydkort, Elitegroup hovedkort. Har dessuten prøvd både med driver som fulgte med skjermkortet og lastet ned og installert nyeste NVIDIA-driver. Hva gjør jeg??? Lenke til kommentar
Fozzy Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det samme kan hende meg, men bare når jeg overklokker kortet maks. Vet ikke om du har gjort det, i såfall prøv med org.settings. Lenke til kommentar
LordMelchett Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Har ikke overklokket kortet. Kan det være at det er adressekonflikt (IRQDMA) med andre enheter? Har 300W strømforsyning, dette bør holde... eller? Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Du skriver at du har et elitegroup hovedkort...det er vel ikke k7s5a? dette hovedkortet er kjent for å ha litt problemer med omtrent alle grafikk-kort... sjekk ut denne linken så finner du forhåpentligvis ut av det: http://pub65.ezboard.com/bk7s5amotherboardforum Løkke tell! Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 mange har dette problemet. inkl meg selv. kan klikke om jeg ikke spille ogsa Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvis det står på advanced bios settings på bios menyen din følgende "sahdow redendering" på on så slå den av, dette burde løse problemet. Ellers kan det være dårlig temp i ditt kabinett, prøv å åpne døren littegranne for å se om det blir bedre. Ha en riktig god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå